Sorry dat ik alweer een tijdje niet geschreven heb maar ik heb op het moment een hoop drama en verlies in het rl... dus sorry...

Ik keek achterom en zag de jongen staan die me wakker gemaakt had. ‘Gaat alles goed? Ik zag dat je ruzie had met je vriend?” vroeg hij voorzichtig. “Hij is mijn vriend niet, hij is een leugenaar, een grote fake!” snauwde ik hem toe. Meteen had ik spijt dat ik mijn woede op hem af reageerde. “sorry” mompelde ik erachteraan. Hij haalde zijn schouders op en kwam naast me zitten. “Geeft niks, wat is je naam?” Vroeg hij vriendelijk. “Laura, en jou naam?” Ik ben Jacob, maar noem me maar Jake.” Lachte hij. Ik lachte voorzichtig met hem mee en staarde vooruit naar de zee. We hebben nog een hele tijd zitten kletsen tot het donker werd. “Ik denk dat ik weer ga.” Zei ik en ik wou opstaan. “Ik loop wel even mee, waar ergens moet je zijn?” Ik legde uit waar het huisje stond en hij liep tot aan de deur mee. Op de deur hing een briefje.

Laura,
Ik wou het graag nog even geheim houden maar aangezien je er toch al achter gekomen was dat ik meerdere vriendinnen heb ben ik maar meteen vertrokken. Ik hoop dat je in de toekomst niet zo sletterig gedraagt!
Ik ben naar mijn WARE LIEFDE. Houdoe en bedankt!


Ik stopte het briefje snel in mijn broekzak in de hoop dat Jake het niet gelezen had maar aan zijn gezicht te zien had hij dat wel. Ik schaamde me, wat als hij dacht dat ik een slet was? Ik werd uit mijn gedachte verbroken door Jake “Red jij je verder? Dan ga ik weer naar huis, en heb je zin om morgen mee iets te gaan doen? Ik ga met vrienden klifduiken, ik denk dat je mee moet gaan, dan heb je even iets anders aan je hoofd…” ratelde hij aan een stuk door. Ik knikte en hij zei dat hij me de volgende morgen op zou komen halen. Hij zwaaide en liep weg, terwijl ik klunzig de deur open maakte en naar binnen liep. Misschien moest ik wel mee gaan klifduiken, ook al leek het me super eng, ik moest het een kans geven. Ik deed mijn pyjama aan en ging in bed liggen. Zin in avond eten had ik niet en ik was eigenlijk best wel moe. Ik lag nog geen 10 minuten in bed en viel al in diepe slaap. De volgende ochtend werd ik vroeg wakker. Ik ging douche, trok mijn bikini aan en ging daarna naar beneden om te eten. Wat er gister allemaal gebeurt was is allemaal een beetje naar beneden gezakt. Net nadat ik mijn ontbijt op had en mijn tanden gepoetst had ging de bel. Jake stond aan de deur met een hele boel jongens. Ik werd een beetje verlegen als ik naar de jongens keek, ze waren allemaal groot en gespierd. Ik zette een stapje achteruit en liet de jongens binnen. Alleen Jake liep naar binnen en de rest bleef buiten wachten. Ik pakte snel een tas en propte daar een handdoek, haarborstel en wat te eten en drinken. Daarna pakte ik mijn sleutels en liep naar buiten. De jongens liepen de veranda af en ik deed het huis op slot. Daarna draaide ik me naar de jongens toe en Jake kwam wat dichter bij staan. “Laura, dit zijn mijn vrienden, Quil, Jared en kim, Sam en Emily, Paul, Collin, Embry, Leah, Seth en Brandy.” Zei hij terwijl hij ze allemaal aanwees. Ik keek een voor een naar de jongens en knikte toen. Ik keek de jongens allemaal van top tot teen aan en keek daarna bij iedereen naar het gezicht en naar de ogen. Ze hadden allemaal een bruinachtige huidskleur met bruine ogen. De een donkerder dan de ander. Ik keek verder en toen gebeurde het, Ik keek in zijn ogen en het leek of alles onder me vandaan viel, maar toch bleef ik op mijn plek, ik werd op mijn plek gehouden door hem. Hij was mijn zon en maan tegelijk, hij leek mijn zwaartekracht te zijn, de reden van mijn bestaan. maar wat was zijn naam nou ook al weer?



Wie denk je dat het is??:P

Reageer (1)

  • koekiexkaner

    PAUL please doe paul i love him!!(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen