Bella Thompson.

" Wat doen jullie 's avonds vaak ? Ik bedoel we zitten nu al een half uur doelloos naar de tv te sturen. " Gelijk keken ze beide op en grijnsde naar mij. " Oké, doe niet zo eng. " Ze sprongen op en gingen naast mij zitten. " Dit word eng. " mompelde ik in mezelf. " Truth or dare bella ? " Ik grijnsde waarna ik Louis een stomp gaf. Hij zei iets van au maar verder niks. " Truth. " Ze begonnen na te denken en meteen werden de vragen op me afgevuurd. " Rustig, Niall jij eerst. " Zei ik waarna ik Louis een por gaf. Hij maakte een spastische beweging waarna hij een pruillip op zetten. " Ehm, even denken.. Wat is je grootste akward moment ? " Denkend keek ik naar de muur. " Ehm, ik denk toen ik net op highschool zat, had ik voor het eerst hakken aan. Gelijk hele hoge en toen ik net de aula in wou stappen bleef ik haken met mijn hak waarna ik keihard op mijn plaat ging. " Blozend keek ik hen aan waarna ze begonnen te lachen. " Truth or dare Louis ? " " Awh, waar niet mij !? " Niall keek me me puppy-ogen aan waarna ik hem gelijk een por gaf. Hij ging weer goed zitten en we keken samen naar Louis. " Ehm, dare. " " Wat is je grootste liefde ooit ? " Hij keek me aan en ging grijnzen. " Wortels. " Vaag keek ik hem aan waarna Niall en Louis begonnen te lachen. " Watte ? Hoezo wortels ? " Ik trok één wenkbrauw omhoog toen ik dat vroeg. " Nou, ze zijn oranje en lekker en geweldig en lekker en oranje en nja ik weet niet, ze zijn gewoon geweldig. " Ik schudde mijn hoofd waarna we nog wat aan elkaar vroegen. " Ehm, het is al elf uur en we hebben morgen middag moeten we oefenen Niall, zullen we anders naar bed gaan ? " Zei Louis gapend, waardoor ik ook moest gapen. Niall knikte en rende gelijk naar boven. " Whatteheck. " Louis lachtte en liep de kamer door om alles naar de keuken te brengen en de lampen uit te doen. " Ik ga vast aan boven. " Waarna ik gelijk naar de trap liep en naar boven ging. Ik hoorde allerlei geschuif waarna ik de deur open deed en Niall zag vechten met een matras. Ik gaf de matras een kleine duw waar door hij waarschijnlijk goed op zijn plaats lag. " Whatte.. " Niall keek mij aan waarna hij zijn wenkbrauwen op trok. " Tjah.. " Zei ik alleen maar. " Hoezo heb je hier drie matrassen liggen ? " Niall gaf zichzelf een klap voor zijn hoofd waarna hij naar mij toe liep. " Hier lieve Bella, gaan wij samen slapen. " Ik knikte waarna ik een deken om mij heen sloeg die op de grond lag. Het was hier namelijk koud, blijkbaar hadden ze hier de verwarming amper aan staan. Nadat ik het wat warmer had, liet ik de deken om en ging op een matras zitten met mijn rug naar de deur, wat ik beter niet had kunnen doen. Ik voelde een klap tegen mijn rug en draaide gelijk om. " LOUIS ! " Schreeuwde ik en kreep gelijk een kussen om die vast te houden en Louis er mee te gaan slaan. Al snel vlogen alle veertjes door de kamer en ging Niall ook mee doen. Lachend sloegen we elkaar. Na een tijdje werd ik moe en plofte op het middelste matras waardoor er een paar veertjes van omhoog vlogen. Lachend plofte Niall en Louis naast mij waarna ze een paar veertjes uit mijn haar plukte. " Leuk zo veertjes in je haar zou je vaker moeten doen. " Zei Louis met een knipoog, waarna ik gelijk begon te blozen en de muur toch écht wel interessant begon te vinden. " Waarom bloos je zo snel ? " Vroeg Louis waarna hij over mijn wang begon te wrijven met mijn wang. Ik werd nog roder, volgens mij was ik wéér een tomaat. Grinnekend trok Louis zijn hand terug waarna hij me op zijn schoot trok. Blozend keek ik naar Niall die een geïrriteerde blik in zijn ogen had. Wat heeft hij ? Ik trok de armen van Louis van mijn middel af en ging weer op 'mijn' matras zitten. " Hmm, leuk al die veertjes hier. " Zei ik, proberend de stilte weg te krijgen. Wat niet lukte..

Reacties (: ? Oh en morgen ga ik denk ik weer vooruit schrijven. of zondag en anders maandag dan ben ik half 2 thuis, ik mag op sportdag helpen yeah (:

Reageer (3)

  • biancadokkum

    leuk (H)
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Annaxheartx

    Haha, snelle blozer ? Ben jy oowk zo? Snel verder x

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Leuk<3
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen