Donny zijn schooltrip is niet helemaal naar behoren.
Waar is hij naartoe gaat beginnen er meer problemen en de paniek toe te slaan!

Als Donny weer wakker wordt zit hij vastgebonden op een stoel.
Hij zit in een donkere kamer en voelt aan zijn gezicht en buik dat hij veel geslagen is. Het doet nog steeds veel pijn.
Dan komt er een man op hem aflopen en die gaat voor hem staat.
Donny kijkt schuin omhoog en voor hij de man kan aankijken wordt hij op het gezicht geslagen.
‘You stupid American.’ zegt de man tegen Donny.
Donny snapt het niet. Wat heeft die man tegen mij?
Dan wijst de man naar hem en zegt: ‘I hope for you that you have a rich family boy.’
Donny zwijgt en de man loopt weg uit de kamer. Donny zit nu weer alleen in het donkere kamertje.
Hij weet niet wat hij moet doen en hij weet niet waar hij is.
De paniek slaat hem naar het hoofd. Wat moet ik doen?! Waarom overkomt mij dit?!

Een dag later, hoe lang precies weet Donny niet, want hij zit helemaal in het donker zonder enig daglicht of een klok in de buurt, komt er een man binnen met een filmcamera in zijn hand.
Donny kijkt naar de camera en dan naar de man.
Zodra de man Donny wil filmen om het bewijs van leven te laten zien ontploft er iets in de kamer naast hen.
De man laat zijn camera onmiddellijk vallen en trekt zijn geweer.
Zodra hij de deur opent naar de andere kamer worden er meerdere kogels afgevuurd.
Donny trekt zijn hoofd in en hoopt dat hij door niets of niemand geraakt kan worden.
Dan komt er een moment van stilte door het hele gebouw.
Donny kijkt weer op en ziet dan dat de man met de camera dood op de grond ligt. Dan gaan zijn ogen naar de deur.
Er komt een donkere persoon naar binnen. Wie het is kan Donny niet zien, want het is donker in de kamer en er hangt veel rook in de lucht van de schietpartij.
Zodra de man voor hem staat ziet hij dat het een agent is. Die maakt Donny los en neemt hem mee naar een politieauto.
Donny heeft nog steeds veel last van zijn hoofd en buik. Daardoor loopt hij ook nog wat lastig.
Bij de politieauto wordt Donny achterin gezet en meteen weggebracht. Donny kijkt nog wat uit het raam, maar hij heeft ook erg veel last van zijn ogen. Twee dagen in een donkere kamer en nu schijnt vollop de zon.
Wel ziet hij nog dat ze op een bepaalt moment langs een politiebureau rijden, maar dan rijden ze er verder vanaf. Donny ziet het wel gebeuren, maar tot denken komt hij niet. Het zal wel zijn dat het een ander bureau is dan waar ze moeten zijn.
Op dat moment valt Donny is slaap.

Na een tijdje hoort hij dat de auto stopt. Hij kijkt vanaf de achterbank naar voren op het klokje.
Donny heeft zeker een uur geslapen.

De deur gaat open en de agent haalt Donny met iets meer geweld dan de vorige keer uit de auto. Ze komen aan bij een groot en beveiligd gebouw aan.
Waar zijn we? Donny weet het niet.
De agent neemt hem mee naar binnen.
Pas binnen ziet Donny dat ze in een gevangenis terecht zijn gekomen. De agent knikt naar de man bij het hek en het hek wordt open gedaan.
Donny krijgt een duw in de rug dat hij door moet lopen. Hij roept waarom hij hier is. "What is going on?!" roept hij vol met paniek in zijn stem. Als ze in een kamer komen krijgt Donny ineens een klap in zijn nek...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen