Foto bij I'm a survivor

Laat me please weten wat je ervan vindt!
Het kan zijn dat je dit nog niet zo goed vindt, maar het verhaal moet nog op gang komen, dus lees alsjeblieft nog het volgende hoofdstuk!
De Cullens komen er zeker in voor!

De muziek stond loeihard. Ik zag Nikki en Mike uitbundig staan dansen op het podium, terwijl omstanders haastig een stap opzij deden zodat ze niet geraakt zouden worden door een vliegend arm of haar. 'Millenium' was de hottest club in New York. Elke vrijdag, zaterdag en zondag werden er optredens gegeven van de bekendste en populairste groepen. Mijn vader was één van de belangrijkste zakenmensen van New York en zo konden ik en mijn vrienden altijd backstage. Zalig, gewoonweg! Naast mij stonden Sven en Nicole hun hoofden mee te bewegen op de vibes van de muziek. Ikzelf had al aardig wat pintjes op en begon me stilletjesaan licht te voelen. Dat weerhielt mij er natuurlijk niet van om door te blijven gaan. Toen Nikki en Mike even genoeg hadden van het lichtzinnig dansen en bij ons waren komen staan, besloten we een spelletje te spelen. Doen, durven of waarheid. 'Ik eerst!' riep Mike enthousiast en voor we hem konden tegenhouden riep hij luidkeels 'doen!''Laat hem af fundum drinken, dat kan hij toch nooit aan.' opperde Sven en hij liep naar de bar om 5 nieuwe pintjes te gaan halen. 'Bwa, jij loser. Dat is een piece of cake!' lachbekte Nikki. 'Niet voor hem' plaagde ik Mike,'weet je nog dat hij vorig jaar na 3 pintjes de laarsjes van het meisje had ondergekotst dat hij wou versieren!' Nikki, Nicole en ik schudden van het lachen. 'Je had het gezicht van dat meisje moeten zien! Ongelofelijk' gierde Sven. 'Ja zeker, toen dat je merkte dat ze eigenlijk een achternicht van jou was.' voegde ik er nog aan toe. Mike liet een zure grijns zien. 'Hé ,hoe kon ik dat nou weten? Het was een lekker ding!' vergoelijkt Mike 'Nou, waar blijven die pintjes?' Onder aanmoediging dronk Mike 3 pintjes ad fundum op, waarna hij pardoes op de grond viel. 'Wat een loser' zuchtte Sven. 'Vooruit, nu is het jou beurt, Aïsha' zei Nicole. 'Ik kies ook doen.' Nikki haar ogen glinsterden. 'Ik wil dat je met die vent daar' en ze wees naar een man rond de 30 die op Elvis Presley keek, 'een serieus gesprek voert rond de stegosaurus.' De stegosaurus was een dinosaurus die we in de les natuurkunde aan het bespreken waren. 'Dat is te gemakkelijk' mompelde ik en ik stapte erop af. 'Hé jij daar, lekker ding' zei ik zwoel en de man keek verbaasd om met ogen die zich afvroegen of ik hem bedoelde. ' Ik heb een vraagje voor jou.' zei ik zo sexy mogelijk en ik knipperde eens met mijn wimpers. Zijn vrienden keken hem grijnzend aan en je zag dat de macho in hem naar boven kwam. ' Vraag maar op sgatje, ik weet alles' en hij grijnsde zijn hagelwitte gebit bloot. ' Weet jij soms wat een stegosaurus is?' vroeg ik liefjes. Even keek hij me verwonderd aan en toen : ' Een man met ballen!' riep hij zelfverzekerd uit en hij en zijn vrienden bulderden van het lachen en keken mij arrogant aan. 'Nou dat zou wel eens kunnen kloppen' zei ik, niet van plan mij te laten wegslaan, ' want zie je, een stegosaurus is een dinosaurus en mannen met ballen zijn al jaren uitgestorven.' Voor Elvis Presley mij van republiek kon dienen of mij zelfs maar vuil kon aankijken, werd het feestje stilgelegd door een groepje politieagenten. ' We zoeken een zekere Aïsha McDawn' zei één van hen. 'Is die soms hier?' In het café was het doodstil geworden en keken Nikki, Nicole en Sven mij geschrokken aan. ( Mike was nog altijd K.O.)

Reageer (1)

  • Outta

    Leuk :) (l) snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen