Fourty-Seven
*Harry Styles
Ariana ging vlak achter de lijn staan en boog een beetje voorover.
Ze liet de bal stuiteren en ving hem terug op, waarna ze, in iets dat op slow-motion leek, de bal met een klap over het net liet vlammen.
Het ding raasde aan, wat ik zou zweren, lichtsnelheid over het veld.
Echt waar, je zag bijna vlammetjes aan het ding. Met een hoge gil sprong Mell opzij om de bal te ontwijken. 'Holy fuck!' schreeuwde ze. Ik grijnsde en stak twee vingers in de lucht om het peace-teken uit te voeren. 'Respect!' riep ik uit.
Ariana grijnsde tevreden en gevleid. 'Wat zal ik zeggen... Talent.'
Ik knikte grijnzend en draaide me om, om de bal te zoeken.
Hij was ergens achterin de struiken gevlogen. Het bleek inderdaad geen geluk te zijn. Ariana was fantastisch in tennis. Haar 3 eerste opslagen konden we niet vangen. Haar 4de kon ik eindelijk een bal terugslagen, die meteen werd teruggekaatst door Zoey. Mell was niet slecht.
Tot grote irritatie van Zoey. Telkens als ze een bal klopte en Mell hem terugkaatste zag je even haar mondhoek trekken en haar op haar tong kauwen. Die twee konden elkaar echt niet uitstaan. Ze waren als water en vuur. Met een zwiep vuurde Ariana een bal af. 'Harry!' riep Mell.
Ik schoot achteruit en met een smash maakte ik korte metten met het vliegende projectiel. Zoey vloog er nog op af, maar kon hem niet meer pakken. Mell juichte. 'Goed zo, Hazza!' riep ze lief. Ze kwam op me afgelopen en stak haar hand uit. Als reactie gaf ik haar een high five. Toen ik mijn hand wou terugtrekken greep ze hem echter beet en trok zichzelf dichter tegen me aan om me een knuffel te geven. Die zag ik dus niet aankomen. Ze drukte haar lichaam tegen het mijne en snel trok ik me weg. Ik keek rond en zag Zoey met vuurspuwende ogen. Ze zat verbazend geïnteresseerd aan de draadjes van haar tennisraket te frunniken.
Mell grijnsde naar me en liep heupwiegend terug naar haar plaats.
'Jouw beurt.' knikte ze naar Zoey, die op haar tong begon te kauwen en zachtjes de bal op de grond liet stuiteren en even op haar raket balanceren. Met een gigantische zwiep liet ze de bal over het net vlammen, recht tegen Mell's hoofd. Gillend liet die zich op de grond vallen. 'Oeps. Sorry!' grinnikte Zoey.
OMFG! 50 Abo's 0_0
Reageer (5)
Go Zoey! Haha
1 decennium geledenHahah lekker voor dur. En verdiend ook. Hihi xxxxxxx
1 decennium geledenSnel verder (:
Haha hopelijk is Mell dood
1 decennium geledenyeahhh baby
1 decennium geledenHahaha! Mell verdiende het.
1 decennium geledenSnel verder!