Foto bij O12. --

Bella Thompson.

Nadat we helemaal uit gelachen waren ging Niall douchen en probeerden wij een beetje de woonkamer en de gang op te ruimen. " Nu weet ik waarom ik nooit schoonmaak. " Zei Louis hijgend van het schoonmaken. " Noh, zoveel was het nou ook weer niet. " Lachend gaf ik hem een klap op zijn kont waarna ik gelijk de trap op rende en zag dat Louis me achtervolgde. De sputters saus vlogen in het rond, want die zaten nog steeds in mijn haar, met gevolg dat Louis er nog meer onder kwam te zitten en de muren ook rode vlekjes kregen. Plotseling viel ik met een knal op de grond, waarna ik merkte dat ik tegen Niall was aangelopen die alleen een handdoek om had. " Sorry ! " Riep ik lachend waarna Louis mij begon te kietelen. Ik zag Niall net nog blozend zijn kamer in lopen om vervolgens daar om te gaan kleden. " Oké, ik hou op met kietelen ik heb kramp in mijn armen en mijn buik doet zeer van het lachen. " Zei Louis waarna hij opstond en naar beneden liep. " Je bent best wel sexy met die rode saus in je haren. " Hij knipoogde naar mij waarna ik snel naar de bank liep en erop ging zitten. Verlegen keek ik naar mijn schoenen. " Je moet haar niet zo verlegen maken Lou. " Niall knipoogde naar mij waarna ik nog meer begon te blozen. Volgens mij was ik echt een tomaat aan het worden. Niall plofte naast mij neer waarna Louis lachend in een stoel tegen over ons ging zitten. " Bella, wil je hier anders blijven slapen ? En douchen dan krijg je wel kleren van ons. " Ik dacht na en bedacht me dat school over een paar dagen pas begon. Ik knikte waarna ik zei; " Ja is goed, even mijn moeder bellen. " Ik liep naar de gang waar ik mijn mobiel pakte en mijn moeder opbelde. " Mam, mag ik hier blijven slapen ? " Ik hoorde mijn moeder instemmend mompelen waarna ze ophing. Verbaasd keek ik naar mijn mobiel. " James zeker. " Ik voelde hoe mijn humeur omlaag ging en liep met een fake-glimlach de kamer in. " Het mag wel, kan ik dan eerst douchen want ik voel me heel vies ? " Zei ik zachtjes terwijl ik mijn armen rond mijn buik sloeg. " Ja is goed, ik geef je wel wat kleren. " Niall trok me mee naar boven waarna hij me wat ondergoed gaf, daar zal ik later wel naar vragen. Hij gaf me een jogging broek, t-shirt en een hoodie. " Bedankt. " Hij knikte waarna hij naar de badkamer liep en een stel handdoeken en shampoo klaar legde in de douche. Hij knipoogde waarna ik begon te blozen. " Bedankt nogmaals. " Hij lachte en gaf me een klopje op mijn schouder. " Je bent lief Bella. " waarna hij snel de badkamer uit liep. Verbaasd deed ik de deur op slot en kleedde me uit waarna ik onder de warme stralen van de douche ging staan. Ik waste mijn haar een paar keer tot ik dacht dat de rode saus eruit was. " Louis krijgt die nog terug. " Mompelde ik in mezelf. Al snel had ik geen zin meer om er onder te staan en deed hem uit waar ik vervolgens de kleren aantrok, en mijn eigen sokken aandeed. Ik kamde mijn haar met een kam die er lag, waarna ik vervolgens mijn haar in een strakke staart deed en de handdoeken opvouwde en op een muurtje legde. Snel liep ik weer naar beneden waar ik Niall en Louis hoorde praten. " Ze is heel verlegen, maar ze is heel erg aardig. " Hoorde ik Niall zeggen. Een verlegen glimlach kwam op mijn gezicht waarna ik de deur open deed en de woonkamer in liep. " Bedankt dat ik hier mag blijven. " Ze lachtte en zeiden dat het goed was.

Sorry dat ik maar één hoofdstuk per dag post, ik was gisteren zo druk met school dat ik het vorige hoofdstuk heel snel heb geschreven en gepost. Ik moest een verslag maken en 's avonds nog ergens heen, straks moet ik nog naar stage en weet niet hoelaat ik thuis ben. Misschien komt er vanavond nog een hoofdstukje, zo niet dan morgen.
Reacties (: ? vinden jullie het nog wel leuk ? moet het wat sneller gebeuren ?

Reageer (2)

  • Annaxheartx

    Ghuihi. Ik wil ook bij Nialler en Lou boobear slapen ! ;$ x

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super Mooi<3
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen