The day you saved my life [78]
Deel 78
Lies wilt schattigheid ( ze zal SCHATTIGHEID KRIJGEN!
Sowry
En sorry dat het zo lang heeft geduurd: dat kwam door inspiratie gebrek
Sorry! Hopelijk vergeven jullie het mij xp
babyboom
*Joe pov*
Het is echt een grappig zicht wanneer Kevin de baby in zijn armen heeft. Hij kijkt zo liefdevol naar zijn dochter, maar dan is hij loemp bezig.
"Kevin! Laat mijn kind niet vallen!"roept Sandra
"Ons kind!"corrigeert hij
"jaja!"
Hij zet zich weer recht en legt zijn dochtertje in haar bedje.
"We hebben nog geen naam."
"Misschien moeten we wachten tot mama haar ziet."zegt Kevin
"humpf..."doet Sandra en kijkt weg om niet te tonen dat ze helemaal geen zin heeft om Denise hier te zien.
"Laten we haar Josephina noemen."
"Nice try, Joe."lacht Dalida
Mira moet ook lachen. Je steekt je tong uit. Je merkt dan dat nick weer hopeloos naar Mira kijkt. Ze hadden echt geen geluk gehad. Het is alsof iedereen wou dat ze uit elkaar gingen. Je ploft naast je broertje.
"Gaat het?"
"Nee."mompelt hij.
"Zeg het haar gewoon. Dat je nog gek op haar bent.."
"Ze wilt niets meer met mij te maken hebben. Ze zegt dat ze hier alleen voor Sandra is..en dat ze niets moet weten."
Je legt een arm rond zijn schouders. "Het zal wel over gaan. Wanneer dat ze beseft dat Lailey gelogen had, en dan nog slecht, zal ze naar je luisteren."
Hij haalt zijn schouders op.
"Aah kom op.. Het is een mooie dag.. En je hebt een nichtje gekregen.."
Hij knikt.
"Laat me niet 'Cheer up Emo kid' zeggen!"dreig je hem lachend.
Hij grijnst "Je hebt het al gezegd."
"Darn it." Je schudt vriendelijk aan zijn schouder en gaat dan naar Dalida, die namen aan het uitvinden is. Je legt je armen rond haar heupen.
"Ik zeg het je. Noem het Josephina... Ze zal jullie eeuwig dankbaar zijn."
"neehee!"doen Kevin, Sandra en Dalida tegelijk.
"Cultuurbarbaren."mopper je en laat haar los. "Ik ga iets halen om te drinken. Wie wilt er iets?"
"Een cola."zegt Dalida
"Mij een koffie."zegt Kevin
"Water."glimlacht Sandra.
"Mira? Nick?"
"Ice tea."zegt Mira.
"Ik moet niets.."mompelt Nick.
Je knikt en gaat de kamer uit.
"Wacht Joe, ik ga met je mee!"roept Mira uit en springt recht. Ze haalt je in. Je glimlacht en jullie gaan naar de drankautomaten van het ziekenhuis.
Reageer (4)
snel verder!!
1 decennium geleden*Ging naar de vorige reactie kijken*
1 decennium geledenWaar wou ik schattigheid?
Niet dat ik het erg vind ofzo
Snél Verder
Ahw, Poor Nick
1 decennium geledenMira moet terug samen met Nick
En daar zorgt mn kindje wel voor x)
Snél Verder x3
spr
1 decennium geledenverder
x