Foto bij 2

ik weet niet of ik altijd zo snel een nieuw hoofdstukje kan schrijven ik ben namelijk niet zo snel.
laat een reactie achter

Al snel begon de trein vaart te minderen en stonden er kinderen in het gangpad. Aliene en ik stonden ook op en schoven de coupedeuren open. Je weet nu dat Aliene een godsgruwelijke hekel aan Malfidus heeft, maar kleine eerstejaars zijn een goede tweede. Zo kwam het dus dat we een spoor van snikkende, geschokte en bange eerstejaars achterlieten.
Toen de trein eindelijk stil stond kwam ik die achterlijke Park tegen. “Zo zo nu al nablijven Clark. Dat heb je snel voor elkaar. Oja en onder ons gezegd, ik zou dit jaar maar uitkijken. Een aantal zwadderaars hebben het op jou gemunt.” “weet je, je bent aan het dreigen. En weet je nog wat er gebeurde de vorige keer dat je me bedreigde? Juist ik stak je haar in de fik. En het was zeker de moeite waard, ondanks dat ik tweemanden lang de gangen heb mogen schoonmaken. Als ik jou was zou ik dus maar oppassen met mij bedreigen want ik doe het zo weer.” Ik draaide me om en liep statig het perron op. Samen met Aliene stapte ik in een koets en gingen we op weg naar het kasteel. “ik ga Blaise Zabini dit jaar zo hard voor schut zetten.” Oja ik denk dat ik even een kleine aanpassing moet maken in top 5 van mensen aan wie Aliene een hekel heeft.
1. Blaise Zabini.
2. Malfidus.
3. Sneep.
4. De rest van Zwadderig.
5. Eerstejaars.
Zo dan weet je dat ook weer.
“Hoe wil je dat dan gaan doen ?” “Gebruik je verstand toch eens Dewie, hoe wil ik dat niet gaan doen. Onder de les laat ik per ongeluk mijn ketel over hem heen vallen, met uiteraard een hele gevaarlijke inhoud. Of misschien kan ik hem met een of andere tijd spreuk terug veranderen in een baby. Maar met een zwerkbalwedstrijd kan ik natuurlijk een beuker tegen zijn kop aan rammen, en dat is niet eens strafbaar want ik ben een drijver.” “Dan zie je een detail over het hoofd. Ja mag geen beukers naar publiek slaan. Echt dat jij drijver mocht woorden verbaast me. Het is verboden om in het verbodenbos rond te rennen maar jou drijver laten worden is geen probleem, terwijl dat een miljoen keer gevaarlijker is.” “misschien hebben ze me daarom uitgekozen, ze denken gewoon dat ik de andere Zwerkbal teams verjaag.” “Je moet eens weten hoe bang ons Zwerkbalteam voor jullie is. Echt waar het is gewoon lachwekkend.”
Schokkend kwam onze koets tot stilstand. Ik stapte rustig uit en keek naar mijn favoriete kasteel. Ik had er dit jaar weer zin in.

Reageer (1)

  • Boggart

    Verderr(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen