The day you saved my life [42]
Deel 42
DEel 42
DEEl 42
DEEL 42
You make me lose control!
Laat ons zeggen.. tijdsprong van een paar dagen
*Sandra pov*
"We zijn het hele weekend weg, dus GEEN vrienden!"
"Jaja, Buiten en have fun!"zeg je en duwt je ouders naar buiten. Je zwaait ze even na en doet de deur dicht. Je glimlacht, je had ze overtuigt om op reis te gaan en ze komen pas zondag avond terug. Je gaat blij naar de veranda en laat Kevin binnen ((N)Sandra toch )
S'avonds.
"mag ik bij je slapen??"vraagt Keivn
Je knikt. HIj geeft je een kus en jullie gaan naar je kamer (zie je me al afkomen )
"Ik heb wel geen pyjama"
"Dan slaap je maar naakt!!"lach je
"ok.. Als jij ook zo slaapt."
Je bloost
"Hier een pyjamabroek."zeg je en gooit er 1 tegen zijn kop. Hij trekt het aan maar doet wel zijn t-shirt uit (voor een of andere duistere redenxD) Je begint je om te kleden. Opeens voeel je 2 handen op je buik. Je draait je om en ziet Kevin raar naar je te kijken. JE bloost omdat je maar in je bh en onderbroek der staat.. Kevin begint sneller te ademen.
"Kevin..."
Hij kust je en duwt je zachtjes op je bed. Zijn hand gaat over je buik. Hij schopt je laken weg en gaat boven op je liggen. Hij word wilder en wilder. Hij trekt de broek weer uit die je hem had gegeven heeft en zijn boxer
"Kevin!!"roep je bijna om hem te kalmeren.
"Wat??"zegt hij bars.
"Sorry!"zegt hij dan als hij je geschokeerde blik ziet.
".. je moet wachten.."
"Ik wil niet!"zegt hij "Sinds dat ik je ken.. You make me lose control!"(als mensen het niet begrijpen ofzo stop ik me engelse zinen er in te zetten hé)
Hij gaat zitten en zet zijn hoofd in zijn handen. Je pakt hem vast.
"Ik wil dat jij de eerste bent.."zegt hij dan.
"Kevin.. Je ouders.. Je ring.. MIJN ouders.."
Kevin pakt zijn ring, doet hem uit en gooit het door het raam (ja het stond open ).
"1 probleem opgelost.."
"maar dat lost nog altijd nie.."
"Och kom.. Ik kan een geheim houden.. En trouwens je ouders denken toch al dat ik je al heb ontmaagd.."
Je moet even lachen. Hij legt je weer neer. je sluit je ogen en voelt dat hij je onderbroek uitdoet.. Dan prutst hij aan je bh.
"Wacht.."
je doet je ogen weer open en doet hem maar zelf uit. Hij glimlacht tevreden() en kust je.
Je laat een luide kreun als hij je penetreert. (en het raam staat open )
S'ochtends..(HEeeel vroeg)
Je rilt even van de kou. (het raam staat open ). je doet je ogen open en ziet Kevin naast je slapen. Het is nog donker buiten. Opeens hoor je buiten lawaai en de deur die open gaat.
"Wat een rotmensen!"zegt je moeder
"Shht! Sandra slaapt.."
Je staat snel recht, gooit het laken over kevin, pakt een badjas en gaat op de grond naast het bed liggen. De deur gaat zachtjes open;
"Wat is ze toch schattig als ze slaapt."fluister je ma.
laat Kevin niet bewegen !!denk je. De deur gaat weer dicht.
Reageer (7)
spr
1 decennium geledenverder
xxx
Thaha!
1 decennium geledenNu is het weer compleet se!
Sandra als eerste!
Hmm.. Zou ik het proberen om een imitatie te doen van Sandra haar moeder?
Jaa!
"Sandra, je zei toch dat het nog niet gebeurd was, wa doet die jongen hier dan. Sandra stoute meid."
Oké die was slecht
Maar jou deel super!
Sex-bomb!
Da raam Weg met de ring om.
Snél Verder gaan héa:Y)
whaha
1 decennium geledenzalig !!
snel verder !!
das kei spannend nu
xxx
snél verder he!!
1 decennium geledenxx
Geluk meisje!
1 decennium geledenPenetreren
Weetje...
Ik had nog nooit van dat woord gehoord!
En daar WAS ik heel blij mee!
You make me wanna....
Nick is nogsteeds The SexMachine