015
Megan-Nicole Moore
Ik open mijn ogen langzaam en zie meteen Harry's gezicht. Ik voel een been van achteren op mijn been en lig tussen twee warme lichamen in. Ik kan geen kant op en kijk rond en zie dat de andere al naar beneden zijn. Ik duw Harry het bed uit en slaakt een kreet waar door ook Louis wakker word. Louis lacht hem uit en krijgt al snel een kussen naar zijn hoofd. Ik laat me terug vallen en zie een briefje naast mijn hoofd. Ik pak hem en lees de tekst die er op staat, We zijn naar het strand. x Tam De jongens slaan elkaar met kussens en ik rol me op mijn buik met mijn hoofd in het laatste kussen die over is. Ik voel dat er in mijn kont geknepen wordt en ik slaak een gilletje, ik draai me om en zie de jongens onschuldig op het bed zitten. Ik sla ze allebei op hun hoofd en kruip het bed uit. Ik haal mijn tas overhoop om nog een setje kleding te vinden die ik niet vind. Ik loop naar Tamara's werk kamer en hoor de jongens achter me aan lopen terwijl ze mopperen dat hun kleding naar rook stinkt door het kampvuur. 'Pak dan wat uit deze kast want hier liggen haar jongens ontwerpen.' Ik wijs naar een kast terwijl ik een andere onderzoek. Ik pak een shirt en trek mijn pyjama shirt uit terwijl ik met mijn rug naar de jongens gekeerd sta. Ik hoor de jongens stil vallen en voel ze naar mijn blote rug staren. Ik doe een la open en zoek naar een BH in mijn maat. Als ik een licht roze eruit vis trek ik hem aan en trek het shirt aan die net tot boven mijn navel komt. Ik draai me om en zie ze met open mond naar me staren. Ik loop naar ze toe en druk met mijn vingers hun mond weer dicht. 'Wen er maar aan.' Ik glimlach naar ze en ze glimlachen wat lichtjes terug. Harry trekt me plotseling tegen zich aan en slaat een kreet, 'Eindelijk heb ik mijn soort genoot gevonden!' Ik kijk hem raar aan en kijk dan naar Louis die lacht, 'Harry houdt van naakt zijn dus hij heeft eindelijk zijn maatje gevonden.' Ik begin te lachen, 'Ik schaam me niet voor mezelf dus veel maakt het me niet uit wat jullie van me zien, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik vaak naakt ben.' Ik prik met mijn vinger op Harry's borst en hij laat me los.
---
Hoe meer reacties hoe sneller een hoofdstuk!! (:
Reageer (3)
HAHAHAHA this chapter is soooooo funny ghehehe
1 decennium geledenoh my god.
1 decennium geledeni can't stop loving this.
it's too funny.
bahhaahha. happy birthday babe xoxo
WE DESERVE A BIRTHDAY CHAPTER LOL
Haha (:
1 decennium geledenLove it<3