Foto bij Make Kony famous, stop at nothing.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (76)

  • Renzzzerd

    ik wil best helpen zo is het niet maar probeer alsjeblieft ook kritisch te zijn. want wat weten we van de organisatie, daarnaast de echte oorlog en woede waarin hij het in het filmpje over heeft speelde zich af in 1999 tot en met 2004 op dit moment staat het leger van kony een soort van op non-actief. wat gebeurt er na dit alles met de kinderen? ik hou van het filmpje echt waar, maar blijf kijken en luisteren naar mensen om je heen, want het zou niet de eerste keer zijn dan een grootschalige help actie achteraf geld in eigen zak heeft gestoken. niet dat ik dat zie gebeuren,maar houd er rekening mee.

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    ik heb het filmpje gister gezien, die man is echt ziek, verschrikkelijk gewoon wat hij doet. ik wil dus graag helpen met de mails enzo, goed idee!!

    1 decennium geleden
  • HipsDontLie

    hoe ziek kun je wel niet zijnom dit te doen!
    ARG! Ik ben nu ZO boos!

    1 decennium geleden
  • WillNotLearn

    Omg.. Die man is ziek.. En dan vrouwen ook gebruiken als Sex Slaven.. Alof zij niks anders kunnen, Als een soort speelgoed..

    1 decennium geleden
  • 1Der

    ik heb gejankt bij het kijken van het filmpje! natuurlijk help ik!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen