Proloog
Hoe mijn leven veranderde in exact 21 dagen. Ik wist wel dat ik ergens op de wereld een tweeling had, maar ik had er nooit van kunnen dromen dat het Harry Edward Styles was. Nou, eigenlijk is hij mijn tweelingbroertje, ja ik had een discussie met hem over wie nou eigenlijk ouder was en ik won. Ik ben exact 15 minuten en 10 seconden eerder geboren dan hem. Ik grijns bij de gedachte. Wacht, shit , ik ga te ver vooruit, dat horen jullie nog helemaal niet te weten. Oeps... Oké, ik begin opnieuw en dit keer bij het begin. Ik ben Lexine, maar noem me maar Lexi, Niamh, ja ik weet het, apparte en rare naam, Doberman, ja Doberman. Je kent zeker niemand met zo'n gekke achternaam niet? Ha! Dacht ik al. Maar mijn hele naam is dus Lexi Niamh Doberman. Ik ben geadopteerd door meneer en mevrouw Doberman. Het zijn lieve mensen met een groot hart en ik hou heel veel van ze. Ik weet dat ik een moeder, een vader en een (tweeling)broertje heb, maar ik mag hun gegevens niet weten van mijn adoptieouders. Flauw hè? Maar ik kom er wel achter. Wat ik niet weet is dat ik mijn (tweeling)broertje helemaal niet ga mogen, misschien omdat we allebei precies dezelfde karaktereigenschappen hebben. Dat botst nogal. En nou praat ik weer te ver vooruit. Ik ook altijd met mijn grote klep. Mijn beste vriendin heet Noah en is een enorm schatje. Kijk, ik praat er gewoon lekker overheen. Blablablabla. Oké, wat is er nog meer belangrijk? Oh ja! Mijn geboortedatum. Dat is 1 February 1994, dus ik tel 18 jaren. Nou, dat was het volgensmij wel zo'n beetje. Ik hoop dat je niet moe bent geworden van mijn "irritante geklets" want dat zegt Harry altijd. Fuck myself, ik praat weer teveel. Oké, maar bedankt dat je mijn levensverhaal volgt en ik hoop dat mijn belevenissen je niet teleurstellen. (Bel me als je een date wil met Harry, ik jat gewoon zijn agenda en schrijf je naam ertussen. Hij zal me vast enorm dankbaar zijn )
Toedels
Proloog. What do you think?
Reageer (5)
Schrijf mij maar ff in zijn agendax'D
1 decennium geledenIk wil wel een date ^^
1 decennium geledenPlease Please Please begin eerder!!!!!!!
1 decennium geledenBtw, date met Harry.... Klinkt goed (;
Gauw verder!!! Xx
Supergoed<3
1 decennium geledenHaha geniaal! Ik hou er nu al van!! Mag ik je nummer dan kan je een date met Harry regelen!! :p
1 decennium geleden