O11. --
" Ik ga wel. " En Niall rent gelijk naar de voordeur omdat de bel net is gegaan. Eten. Een lekkere geur komt de kamer binnen en Louis pakt gelijk de borden, ik loop achter hem aan waarna ik wat aan pak. " Kom op jij bent de gast ! " hoor ik hem nog verontwaardigd zeggen. Ik steek mijn tong naar hem uit waarna ik drie borden op de tafel zet. Niall heeft de zakken met chinees al op de tafel gezet en pakt alle bakjes eruit. Al snel lagen onze borden helemaal vol met eten. Niall en Louis propte zich helemaal vol en deden een wedstrijdje wie het meeste kon eten. Al snel kreeg Louis een bami sliert naar zijn hoofd toegegooid waarna hij hard begon te schreeuwen. " DAT HAD JE NIET MOETEN DOEN ! " Riep die hard waarna het eten met grote golven zijn mond uit kwam. Hij kon nog net snel naar de keuken rennen om over te geven in de wasbak. Niall en ik lachen in een deuk en Louis kwam rennend de keuken uit met een glas water die hij leeg gooide op Niall. " K k koudd ! " stotterde hij. Ik viel door het lachen van de bank af en rolde op de grond van het lachen. Mijn buik begon gewoon pijn te doen ! Al snel stond Louis naaast mij, naar mij te kijken of het wel met mij ging. Waarschijnlijk was ik rood aangelopen en had een slappelach. " Louis ! Die krijg je terug ! " Hoorde ik nog net waarna ik wat bami pangang door de lucht zag vliegen wat in Louis' haar terecht kwam. Nog harder begon ik te lachen. De tranen stromen over mijn wangen. " Louis, je lijkt op Po! " Riep Niall lachend. Huilend van het lachen probeerde ik overeind te komen, maar ik faalde. Hard viel ik op mijn kont waarna ik iets op mijn hoofd voelde. Ik keek omhoog en zag Louis met een grijns op zijn gezicht wegrennen. Ik ging met mijn hand door mijn haar en zag dat het een rood goedje was. Ik pakte een pak bami en rende Louis achterna. Blijkbaar had hij niet verwacht dat ik een goede conditie had en had hem al snel ingehaald. De hele bak bami gooide ik over zijn hoofd waarna hij mij begon te kietelen. Lachend viel ik op de grond en probeerde hem te stoppen. " Genade, genade ! " Riep ik lachend, maar al snel kwam er niks uit meer uit mijn mond dan gelach. Niall stond lachend naast Louis toe te kijken. " Doe wat Niall, mijn buik doet pijn van het lachen. " Stotterde ik door het lachen. Uiteindelijk hield Louis op en lachte ik nog wat na. " Als je dat ooit nog weer doet ! " Dreigde ik naar Louis..
sorry voor dit korte stukje, ik heb net een verslag van 40 bladzijden ofzo af -_-'' en ik moest vanavond ergens heen voor ckv -_-'' ik weet niet of ik morgen wat schrijf, ik hoop het wel. Ik heb 's avonds namelijk stage. Ik hoop dat ik veel reacties krijg, en ik zal de pov's gaan afwisselen. (: hope you like it !
Reageer (3)
Myngod. Imagine foodfight with those pretty boys <3. Snel verder x
1 decennium geledenHeeel snel veder!!!
1 decennium geledenWaarom stel ik me nu Louis als een Po voor.. dude ik wil po zijn. Louis heeft mijn rol gestolen.
1 decennium geledenWhatevaarr. Love it go one PLEASE?