055*
'Goedemorgen, schone slaapster.' Een paar lippen plaatsten zich in mijn nek en ik draaide me langzaam en slaperig om. 'Sinds wanneer ben ik schoon?' Gaapte ik. Even rook hij aan mijn haar, 'ja, nu je het zegt! Je mag wel weer eens gaan douchen!' Ik gaf hem een tik tegen zijn hoofd en stond toen op. Hij had gelijk, het was weer tijd om te douchen. Wankelend liep ik naar de badkamer. Ik trok mijn kleren uit en stapte onder de warme stralen. Toen ik mezelf helemaal had gewassen en er zeker van was dat niemand nog kon zeggen dat ik moest douchen, zette ik die uit en droogde me af. Ik sloeg de handdoek om me heen en liep terug naar de slaapkamer, waar Tom al aangekleed op bed zat. 'Weer helemaal schoon?' Vroeg hij grijzend terwijl hij opstond. 'Voor zo ver ik schoon kan zijn.' Glimlachte ik. Hij sloeg zijn armen om me heen en liet zijn handen op mijn heupen rusten. 'Mooi zo,' fluisterde hij, waarna hij zijn lippen op die van mij drukten en me boven op hem op het bed trok. Zijn vingers gleden onder de handdoek, maar ik hield ze tegen. 'Tom, wat als de anderen nou wakker worden?' Hij keek me even -bijna smekend- aan. 'Die slapen vast allemaal nog,' en hij plaatsten zijn lippen weer op die van mij en schoof zijn handen nog wat hoger. Met mijn handen wreef ik over zijn borst terwijl de zoen steeds intenser werd. Even hoorde ik een zacht gestommel op de gang. Ik wilde op kijken, maar Tom hield me tegen. 'Het is niks Cris, ze komen hier heus niet zo maar binnen vallen.' Op dat moment vloog de deur open...
Reageer (4)
hahaha hallo bebloed meisje. nee dat zou gewoon te genant zijn
1 decennium geledenik zie het al voor me "ze zullen echt niet binnen komen". de deur vliegt open. Tom kijkt op van zijn tongzoen. "oh sorry stoor ik?" vraagt Bill. "nee hoor, we waren totaal niet druk bezig ofzo" andwoord Cris sarcastisch...
1 decennium geledenhahaha
Snel verder .
Xxx
HALLO BILL!!!
1 decennium geledenomg ik zie dit nu zo voor me!
snel verder gaan please!!