Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG verhaal <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    Ik was/ben eigenlijk niet echt een fan...
    toen ik op quilet kwam, ong. 1-2 maanden terug kwam ik op quizlet vanwege Harry Potter, ik vond 1D stom en dacht niet dat ik het ooit ging lezen, ik had ook nog nooit over ze gehoord ofzow...
    het viel me toen op dat veel kinderen ...-Styles heette, ik dchtt dat ze bedoelden stijl weetjewel, ...-stijl oftewel mijn style, hahaha.
    toen ging ik een 1D verhaal lezen en nu zijn bijna al mijn abo's op 1D verhalen...
    sommige liedjes vind ik wel leuk maar ik ben du geen fan...

    1 decennium geleden
  • Norman

    Weer een geweldig hoofdstuk van een geweldige schrijfster. En je schrijf ook al op een hele volwassen manier! Ik ben nu denk ik een half jaartje fan, misschien iets meer, misschien iets minder. Schrijf snel verder!

    1 decennium geleden
  • Curlyy

    haha ik ben nu zo'n 8 maanden fan :) (hey, das langer dan ik gedacht had :))
    Dat kwam doordat een mega goeiie vriendin van mij ze aan me liet horen, maar toen kwam ik er achter dat ik ze eik al kende van de X Factor en hun cover van Chasing Cars :). Ik had ze ook wel vaker gezien maar nog nooit op gezocht XD
    En nu ben ik megaaa fan!! :)
    En niet alleen van 1D maar ook van je verhaal!! Me really liking it :)

    1 decennium geleden
  • Soleo

    hoe lang eum even denken, ik weet dat ik ze nog maar 2 maand uit elkaar kan houden
    ik denk 3 maanden fan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen