Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 69

reacties?

Jij: wat met onze ouders? Jens sloeg zichzelf op zijn voorhoofd. Jens: daar had ik geen rekening mee gehouden. jij: mijn vader vermoord me. Jens: wel nee, hij zal wel kwaad zijn net als ma. jij: ik ga niet. Tom: Demi? Ik vind dat je wel moet gaan. jij: maar Tom… Tom: schatje, dit is een droom van jou en je bent er nog zo goed in. Ik vind echt dat je erin moet verdergaan. jij: hmm ik weet niet hoor. Jens: denk er maar over na, je hebt toch nog een tijdje voor de eerste auditie is. Je knikte en gaf de 2 jongens een knuffel. Je stak daarna de brief weg en ging bij de jongens op de bank zitten. Tom: weet je waar ik wel van verschiet? jij: dat Bill nog niets heeft ondernomen? Tom: nee dat was te verwachten, maar dat er nog niets over ons in tijdschriften staat. jij: is dat dan niet goed? Tom: jawel, maar ik had niet gedacht dat het zo lang zou duren. Je lachte eens en gaf Tom een kusje.


Bill pov:
Je zat in de zetel naar één of ander programma te kijken. Je lette niet echt op want jou gedachten zaten ergens anders. Of nee beter gezegd bij iemand anders. Je wist het zeker je was verliefd op haar en dat terwijl je haar nog maar één keer had gezien. Dus liefde op het eerste gezicht bestaat wel. Je werd ruw uit je gedachten geschud door Tom. jij: huh wat is er? Waarom ben jij zo enthousiast? Tom: Demi gaat meedoen aan een programma. jij: wat voor programma? Tom: over graffitispuiten. jij: cool. En je kreeg een glimlach op je gezicht. Ook al had je haar werken nog nooit gezien, je wist wel zeker dat ze ver zou geraken in de wedstrijd. Anders zou ze toch niet heel de tijd bezig zijn met graffiti? Tom: was je over Annelies aan het dromen? jij: nee… En je voelde hoe het schaamrood naar je wangen steeg waardoor Tom een grote glimlach op zijn gezicht kreeg. Oh nee, je kon zo aan zijn grijns zien dat hij iets van plan was, maar wat? Help?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen