Foto bij Chapter 11.

Chapter 11 alweer.. tijd gaat snel haha. Iedereen alweer bedankt. Jullie zullen dit wel vaker lezen want ik ben er echt dankbaar voor dat jullie bij me blijven. Dit is weer in Lara pov. xx

'Goedemorgen zonnenschijn' roept Sabrina met een volle mond cornflakes zodra ik de keuken in kom lopen. 'Morgen' gaap ik en sla snel mijn hand voor mijn mond. Morningbreath bah! 'Moet je iets eten?' vraagt Sabrina met opgetrokken wenkbrauwen. Ik knik en open de koelkast. Zo snel mogelijk als ik kan doe ik hem weer dicht. 'Gadverdamme, het stinkt naar verrote eieren' kokhals ik. Sabrina begint te lachen. 'Dat zijn geen verrote eieren, dat is de leftover chinees van anderhalve week geleden'. Ik maak nog even een kokhals beweging en loop dan naar de kasten toe. Na 20 minuten heb ik mijn cornflakes op en maak ik me klaar voor de dag.

'Laar! Ik werd net gebeld door Max, overmorgen is het concert dus bedenk maar alvast wat je aan wilt doen' lacht Sabrina naar me. Ik glimlach terug. 'Dat heb ik allang klaar liggen mevrouwtje ik-weet-alles-beter'. Ik steek mijn tong naar der uit. 'Meidendagje?' vraag ik aan der. 'Ik zou graag willen mop, maar je hebt controle in het ziekenhuis vandaag' zegt Sabrina en vouwt de rest van haar kleren op. Ik zucht. Dacht ik er eindelijk van af te zijn, heb je die controles nog. 'Het komt goed wijffie' ze knijpt even in mijn schouder en laat dan los. 'Nou kom op, gaan met die handel dan ben je er sneller vanaf' zegt ze. Ik sta op en loop richting de deur. 'Succes' zegt Sabrien en geeft me een zacht klapje op mijn kont. Ze fluit even. 'Lekkere kont' roept ze me nog na. Ik rol met mijn ogen en doe de deur dicht.

'Lara Monroe?' hoor ik de bekende stem van de zuster roepen. Met een snel kloppend hart loop ik het kamertje in. Deze dag kan twee kanten op gaan. Het kan goed gaan, en de ziekte is niet terug of Het gaat niet goed en de ziekte is wel terug. 'Goedemorgen' hoor ik Dokter Crane zeggen. Ik glimlach naar der en kijk naar de grond. 'Goedemorgen' mompel ik. 'Ik weet dat het snel is Lara, maar ik wil graag weten of je helemaal genezen bent. We gaan een beetje bloed afnemen maar dat zal je natuurlijk al weten' glimlacht ze. Ik knik en glimlach flauw. Na een halfuurtje loop ik het ziekenhuis weer uit. Vanmiddag om 3 uur de uitslag. Het zal mij benieuwen.

Reageer (3)

  • McGuiness

    Ahh, gatverdamme! Je laat Chinees toch niet zo ongelooflijk lang in je koelkast staan?! Dat is gewoon hartstikke ranzig, smerig, vadsig! Ieuwies! Ik weet dus honderd procent zeker dat ze helemaal honderd procent genezen is, want dat moet dus gewoon zo zijn, okee? Want anders word ik echt hartstikke sip. Concert van The Wanted! Jeeeeeeeeeeeey! IK HOU VAN JAY! EN IK HOU VAN JOU STORY! <3

    1 decennium geleden
  • HushHush

    Nee, ze mag het niet weer hebben ö
    Omy, smelly leftover Chinese >.< Throw it away! Burn it?
    Snel verder? {A}

    1 decennium geleden
  • Yongguk

    Omg Snel verder ik ben namelijk heel erg benieuwd. :'3

    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen