Foto bij Part 25

Hello. Here we are again ;)

'Charissa, dit is al je vijfde outfit, en alle vijf stonden ze leuk.' ik zit op haar bed, terwijl ze weer een ander shirt aandoet. 'Ja, maar het is niet leuk genoeg!' roept ze vanuit de kast. Jawel, ik heb een inloopkast. En ik zei; ik heb. Want ze zit nu tussen mijn kleren te zoeken, want zijn heeft volgens niets. Wat totale onzin is, want alles wat zij heeft is gewoon leuk. Ze komt de kast weer uit (nee, niet die manier) en draait een rondje. 'Deze?' Ik zucht. 'Ja, die staat ook leuk.' 'Aan jou heb ik ook niets!' roept ze uit en ze loopt de kast weer in. Ik rol mijn ogen en sta op. 'Luister, ik moet gaan. Ik heb met Jake afgesproken, ik zie je vanavond.' 'Oke! Have fun!' roept ze. 'You too!' roep ik terug, voordat ik de deur a hter me dicht gooi.
Snel loop ik naar de voorkant van de school. Jake staat er al te wachten. 'Hey!' zwaai hij met een glimlach. Ik glimlach en geef hem snel een knuffel. 'Zullen we gaan?' vraagt hij. Ik knik en we steken de straat over. We lipen de Pizzaria binnen en worden naar een tafel geleid. Gelijk krijg ik een kaart in mijn hand geduwd en vraagt de ober of ik iets wil drinken. Ik bestel een cola. 'Dus,' begint Jake. 'je ging me vertellen op wat voor type je valt?' Hij doet een wenkbrauwdansje. Ik lach zachtjes. 'Eerlijk gezegd vertrouw ik mijn smaak niet zo. Ik val meestal voor de verkeerde types.' 'Serieus?' vraagt Jake verbaasd. Ik knik als bevestiging. 'Jup.' 'En val je voor badboys?' vraagt hij half lachend, waarschijnlijk een beetje ongemakkelijk. 'Ligt eraan. Bedoel je jezelf?' ik bedoel het als grapje. Maar zo staat zijn gezicht er niet naar. Hij wordt helemaal rood. Best schattig. Maargoed, zo leer je maar weer. Ook muizen kunnen blozen. Grapje hoor, Jake. 'En heeft u al besloten?' vraagt de ober, die uit het niets was verschenen. Creepy man is het. Het is een klein mannetje, met een kaal glimmend hoofd en een snorretje. Echt een oud italiaans mannetje op een creepy manier. 'Ja, de pizza Hawaii graag.' zeg ik poeslief. 'En de lasagne voor mij.' bestelt Jake na mij. De ober knikt en zet ons drinken neer. Jake glimlacht weer wat ongemakkelijk. 'Dus je zou voor me kunnen vallen?'

Reageer (3)

  • Scenery

    Zeg jaaaa, kom op het is heel makkelijk!

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    I love jake, badboys die blozen zijn cute!!!
    Zeg maar ja!!

    1 decennium geleden
  • Winterr

    zeg ja patsboem dan is harry plan jaloezie wegg

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen