Foto bij Chapter 10.

Hier is alweer chapter 10. Wauw, ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties en alles! Het betekend echt heel veel voor me. Ik heb een beetje een idee hoe ik dit verhaal wil afmaken maar ik ga hier nog lang mee door. Ik hoop dat jullie bij dit verhaal blijven want ik hoop dat jullie het beter gaan vinden. Alvast bedankt voor alles <3 Dit stukje is geschreven in Nathan pov.

'Leuke film Jay' zucht ik. 'Sorry Nath, ik dacht dat het een goede mogenlijkheid was voor jou en Lara om een beetje, you know, dichter bij elkaar te komen' zegt hij met een wenkbrauw wiebel. Ik grinnik. Het was wel een leuke avond. Maar dat was het altijd als ik met de meiden was. 'Jongens? Blijven jullie slapen of moeten jullie weg?' vraagt Sabrina. 'Jayne heeft net gebeld, we moeten morgen soundchecken voor het concert in de O2 Arena' zegt Max die met zijn telefoon bezig is. Jay loopt naar Sabrina toe en geeft der een kus. 'Ik bel je morgen oké?'. Sabrina knikt en laat hem los. 'Dag poepie' zegt ie tegen Lara en grijpt der bij der middel. Ze slaakt een kreet en hij draait der in de rondte. 'Haha dag Jay' zegt ze lachend. Ik loop lachend naar der toe. 'Tot de volgende keer, Laar' zeg ik en ze geeft me een knuffel. 'Tot de volgende keer' fluistert ze. We gaan de auto in en rijden weg. We zien de meiden nog zwaaien en gaan dan de hoek om. Ik zucht en ga met mijn hoofd tegen het raam liggen. Ik heb veel om over na te denken.

'Jongens, blij dat jullie er zijn. Jullie moeten vroeg naar bed want morgen staat er weer een drukke dag te wachten' zegt Jayne en tikt nog wat door op haar Macbook. 'Ik ga slapen' zegt Tom en loopt naar zijn kamer. Al snel volgen Siva en Jay ook naar hun kamer. 'Hoe gaat het met Michelle?' vraag ik aan Max die op de bank ploft. Hij glimlacht en knikt. 'Het gaat goed, ze kan niet wachten om de meiden te ontmoeten' zegt Max lachend. Ik lach met hem mee. 'Ze komt toch naar het concert overmorgen?' vraag ik verbaasd aan hem. Hij knikt. 'Heb je wel onthouden om de meiden uit te nodigen?' vraag ik aan hem. Max schrikt op. 'Oh god nee, helemaal vergeten. Ik bel ze morgen wel even heel snel' zegt hij en tikt snel op zijn mobiel. 'Jayne, wij gaan ook slapen' zegt Max en loopt naar de trap. Ik knik naar Jayne en geef haar een kus op der wang. 'Welterusten Jayne' zeg ik met een kleine glimlach. 'Welterusten Nath' zegt ze gapend. Ik loop ook richting de trap maar stop zodra ik Jayne me naam hoor zeggen. 'Nathan, doe je rustig aan' zegt ze bezorgd. Ik kijk der nieuwschierig aan. Ze wijst naar mijn hart. 'Ik snap niet echt wat je bedoelt Jayne' zeg ik lachend. 'Daar kom je snel genoeg achter' zegt ze lief.

In bed denk ik na over de dag. Het was heel gezellig, ik heb het lang niet zo gezellig gehad. Mijn gedachten dwalen af naar Lara en naar wat Jay tegen me had gezegd. Vind ik der leuk of is het maar een fase? En hoe moet het met de fanbase.. Jayne had me gezegd dat ik een lange tijd geen vriendin mocht hebben omdat ik dan fans zou verliezen. Na die ene keer met Cher Lloyd heb ik me lesje wel geleerd. 6000 fans hadden me unfollowed op twitter omdat Cher en ik zogenaamd een relatie zouden hebben. Cher had ook veel haat gekregen ondanks dat het een lieverd is maar niet echt mijn type. Lara daarin tegen is het liefste meisje dat ik ooit ontmoet heb. Ze is mooi, lief, charmant maar ze heeft ook heel veel meegemaakt in der jonge leven. Hoe kan ik haar gelukkig maken? Hoe kan ik die onzekerheid weg halen? Zal ik haar mijn hart geven of zal ik de kans op een gelukkige relatie opgeven voor mijn carriére?

Reageer (3)

  • McGuiness

    Ohh, omg, ik hou zo ongelooflijk veel van Jay, hé! Wat is hij toch een ongelooflijk leuke, gekke, rare idioot van een knul, en wat is hij toch lief en leuk en fantastisch en geweldig en waarom heb ik toch het gevoel dat ik dat allemaal al een keer eerder heb getypt/gezegd/gesmst/vanallest? Ohh, handig bezig, Lina... Handig bezig... Hihi, en ik vind Nathan ook zo'n lief schatje, hé! Alleen het is wel zonde dat hij nog zo erg aan het twijfelen is! Hij moet zich gewoon realiseren dat Lara geweldig is en dat ze het gewoon helemaal waard is! <3

    1 decennium geleden
  • Zilvermuis

    leuk <3
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Yongguk

    Omg zo cute :'3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen