Chapter 9.
Bij de bios aangekomen is iedereen me aan het aanstaren. 'Welke film Laar?' vraagt Siva. Ik kijk op het bord en zie een paar films die er uit springen. 'The Devil Inside' besluit ik. Jay juicht en pakt mijn handen vast. 'Dans met me schoonheid' zegt hij zwoel en draait me rond. Ik giegel. 'Laat der los' zegt Nathan lachend en pakt me bij mijn middel vast. We kopen de kaartjes en gaan de zaal in. Nareesha en Siva zitten helemaal vooraan met z'n tweeën en 3 rijen daarachter zitten Jay en Sabrina. Max en Tom besloten samen te gaan zitten helemaal achterin. 'Kom Laar, dan gaan wij in het midden' zegt Nathan en pakt mijn hand vast.
De film is nog maar 20 minuten geleden begonnen en ik zit nu al met mijn hoofd op Nathan z'n schouder. 'Dit is de engste film ooit' zucht ik.
Nathan begint zachtjes te lachen. Hij doet zijn arm om me heen en drukt me dicht tegen hem aan. Ik laat een zucht ontsnappen. 'Wil je weggaan?' hoor ik hem fluisteren in mijn oor. Ik schud mijn hoofd nee en glimlach naar hem. 'Dit is de beste dag ooit' zeg ik. Hij glimlacht en knijpt even in mijn schouder. 'Ik ben echt heel erg dankbaar, Nathan. Dankzij jullie ben ik genezen, ik ben sterker dan dat ik ooit ben geweest' Een traan ontsnapt uit mijn rechteroog. Hij veegt hem weg met zijn duim en glimlacht. 'Ik meen het Nath, Bedankt voor alles. Ik ben blij dat ik jullie ontmoet heb' Ik geef hem een kus op zijn wang. Hij glimlacht. Ik kijk weer naar de film en slaak een gilletje. Stomme film.
Reageer (4)
Ohh, ik hou zo ongelooflijk veel van mijn lieve Jaybird, hé. Wat doet hij toch altijd weer ongelooflijk lief en leuk en grappig en geweldig en fantastisch en perfect, en oh, had ik al gezegd dat hij fantastisch was? En jemig, hij is ook altijd zo ongelooflijk lief tegen mijn lieve vliegje, mijn lieve Nathan. The Wanted is sowieso gewoon de meest geweldige groep ooit, ik bedoel, niets kan daar toch tegenop? Hihi, en Lara en Nathan gaan elkaar gewoon dik daten ofzo, en dan word iedereen happy! Weetje, ik wil Siva's jukbeenderen aanraken... Ze zijn mooi... Okee, droommomentje, hihi. Negeer mij maar gewoon hoor, haha(: Ik hou supersupersupersupersupersuperveel van jou story. Ik dacht, laat ik dat nog maar een keertje melden, voor als je dat dus nog niet wist. Alhoewel, dat wist je vast al wel, hihi. <3
1 decennium geledenOmg zo cute en lief en nice Snel verder gaan jij :'3
1 decennium geledenXX
Gosh, ik val nog flauw van de schattigheid! Wat een leuk stel...
1 decennium geledenN'awwhhh, so cute
1 decennium geleden