What, how, why?
De volgende ochtend zitten we al om 6 uur in het vliegtuig. Gelukkig mocht ik nog even naar de Starbucks,anders was ik midden op straat in slaap gevallen. Ik pak mijn laptop en start hem op. Ik heb een mailtje van Niall. He? Waarom mailt hij me?
Lieve Eef,
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het fijn vond om je weer even gesproken te hebben. Het doet me ondanks alles nog steeds pijn om je niet meer te zien. Ik weet dat jij het hebt uitgemaakt en me liever niet meer wil zien, maar kom alsjeblieft de 21e naar de speeltuin. Alsjeblieft.
X,
Niall
Ik stuur geen mailtje terug, maar ik kom wel naar het speeltuintje denk ik. Jenna heeft over mijn schouder meegekeken. 'Aaw,wat lief!' roept ze. Ik geef haar een stomp. 'Hou je mond.' Jenna lacht. 'Zal ik doen, ooit.' Ik log in op twitter. Ik stuur Steph een tweet en dan sluit ik weer af. Ik doe een spelletje met Jenna en Noëlle. Ashley zit de hele tijd de mailen met Taylor. 'En? Wordt het wat?' vraag ik plagend. 'Misschien.' 'Misschien? Ik weet het wel zeker. Volgens mij vindt hij je hardstikke leuk.' Ashley kijkt naar de grond. 'Hij vindt jou veel leuker.' Ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Hij heeft me gered toen ik een kater had en in een steegje lag. Niet bepaald het toppunt van charmant. En sowieso, ik heb met hem gezoend toen hij nog in Nederland woonde.' Asley kijkt me verbaasd aan. 'Wat? Dat heb je nooit gezegd.' Ik haal mijn schouders op. 'Niet belangrijk. Trouwens, Taylor zegt weer wat.' Ik draai me om en Ashley richt zich weer op haar laptop. Ik pak mijn iPod en kijk uit het raam. Dan hoor ik opeens het toontje van whatsapp.Ik kijk op mijn iPod. Een whatsapp van Liam. Hi Eef, vas happenin? Ik heb ff Liam's blackberry gejat. XZayn. Ik lach en stuur wat terug. Zit @ vliegtuig, Ny was leuk. doe liam de groeten, x. Als de whatsapp verzonden is moeten we alweer uit het vliegtuig. Heerlijk, weer Nederlandse grond onder mijn voeten! Mijn ouders staan al op me te wachten. Na alle knuffels krijg ik een (gelukkig kleine) preek van mijn vader. Ik zucht en stap in de auto. Eenmaal thuis plof ik op de bank en val ik in slaap.
Er zijn nog geen reacties.