-Justine-
4 zaklampen waren op Harry en ik gericht. ‘Wel wel wel, wat hebben we hier, een stel kussende mensen!’ Zei Louis met zo’n dreig stem. ‘Euhm, ja, dit is ongemakkelijk.’ Zei ik snel. ‘Tja, we wisten wel waar jullie mee bezig waren, jullie waren een beetje to close sinds vanochtend!’ Voegde Niall eraan toe. ‘Wat Louis en Niall probeerden te zeggen is, we zijn blij voor jullie!!’ ‘Liam! Je verpest alles met je stom zinnetje!’ zei Louis. ‘ Ja sorry hoor!’ beet Liam hem toe. Na nog een beetje te hebben gekletst besloten we allemaal te gaan slapen. Harry kwam dicht tegen me aan liggen en sloeg zijn armen om mijn middel. Gelukkig waren de jongens blij voor ons, was het laatste dat ik dacht voor ik in een lange rustige slaap viel.

---de volgende dag---

Ik werd wakker en werd direct stevig vast genomen door 2 armen. Ik gaf Harry een kusje en besloot toen om het ontbijt klaar te maken. Terwijl ik naar de keuken liep bedacht ik me en ging me eerst douchen. Ik deed mijn kleren af en draaide de kranen open. Ik plaatste me onder de warme waterstralen en waste zorgvuldig mijn haren. Ik spoelde mijn haren uit en draaide de kranen dicht. Ik had net mijn ondergoed aan en er klopte iemand op de deur. ‘Ik ben het, kun je even open doen.’ ‘Ja, nog eventjes, ik doe snel mijn kleren aan.’ ‘Oke, ik loop niet weg.’ Ik rolde met mijn ogen en deed snel mijn kleren aan. Toen ik de deur opende kwam Harry binnen en tilde hij me op. Voorzichtig liep hij naar de voordeur en opende die. ‘Wat doe je?’ ‘Van je houden?’ fluisterde hij terug. Ik kon het niet laten om met mijn ogen te rollen, maar al snel gaf ik hem een kusje op zijn oor. ‘Waar gaan we heen?’ probeerde ik nog een keer. ‘Ergens.’ Zei hij terwijl hij zijn lippen kort op de mijne drukte. Al zuchtend liet ik mijn hoofd op zijn schouder vallen. Toen Harry stil stond en me neer zette plaatste hij snel zijn handen op mijn ogen. ‘Ik heb iets voor je.’ Zei hij terwijl hij zijn handen van mijn ogen haalde. ‘Wow.’ Dat was het enige wat ik kon zeggen. Een kamer vol kaarsjes. Prachtig gewoon. ‘Dit is echt prachtig.’ ‘Ja? Echt, vind je het mooi?’ ‘Het is geweldig Harry.’ Zachte lippen planten zich op mijn mond, en een zoen volgde.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen