Fourty-Six
*Zoey Miller
Over mijn lijk dat ik zou verliezen van Mell in tennis. Over mijn lijk dat ik van haar zou verliezen in wat dan ook. Ik en Ariana tegen zij en Harry.
Mell leek me wel een sportief persoon. Harry kon gewoon niet slecht zijn.
Ariana was fantastisch en zelf was ik ook niet slecht, ook al zei het zelf. Jammer genoeg had Ariana zich gisteren weer niet ingehouden aan de bar en had ze nu wat hoofdpijn, wat haar prestaties natuurlijk fel zou verminderen. Desondanks was ik erg blij dat ze in mijn team zat. De tijd van ruzie maken en elkaar in de haren vliegen was bij ons voorbij. Oké, we hadden af en toe wel eens een discussie, maar toch kwamen we over het algemeen erg goed overeen. Dat kan ook maar beter. Ariana was niet het type persoon waar je ruzie mee wou. Ze kon je op een bepaalde manier kwaad aankijken en daarmee het bloed sneller door je lijf laten stromen. Je werd er gewoon bang van. Ariana wist bitse opmerkingen waar niemand ooit van gehoord hadden maar op een of andere manier toch logisch leken. Wat was hier goed aan voor mij? Mocht Mell winnen was er een kans dat Ariana nogal chagrijnig kon worden en uit haar slof viel tegen Mell. Die kans werd nog wat groter aangezien ze zich toch al niet zo erg goed voelde. Wat was ik een slecht mens eigenlijk... Als je mensen ruzie met Ariana toewenste was dat al erg serieus. Maar ik had er alle reden toe om Mell te haten, niet? Reden 1: ze had me beledigd tegenover een hele club! Oké, er waren weliswaar maar een stuk of twintig personen in de club, maar het was dus wel een hele club! Reden 2: ze had tegen me gevochten tegenover een hele club, van twintig personen. Dat ik het gevecht had gestart zal ik even buiten beschouwing houden. Reden 3: ze probeerde de jongen te versieren waar ik verliefd op ben! Maar dat wist ze uiteraard zelf niet eens. Reden 4: ze probeerde de jongen waar ik verliefd op was te manipuleren! Toen ik met Harry terug binnenkwam in de club was het eerste dat ze deed hem argwanend vragen waar hij was geweest. Alsof hij niets eens meer bij me mocht zijn!
Reden 5: oké, die had ik dus niet... Maar ik zou er nog wel eentje verzinnen. Laat me een paar minuutjes met haar alleen en ik had er weer een paar nieuwe. 'Ik slaag op.' zei Ariana met een vrij zwak stemmetje.
Reageer (4)
amazayn story!
1 decennium geledenSnel verder!
snel verder!
1 decennium geledenits a lovely story (L)
XXX
Ariana moet Mell weg pesten! Mell moet weg!
1 decennium geledenamazing!
1 decennium geleden