4
Ik wist niet hoe ik me moest gedragen bij Niall in de buurt. Hij leek zo geschrokken van wat ik had gezegd. Wat moest hij wel niet hebben gedacht toen ik zei dat ik hem wilde...
Het laatste liedje is net afgelopen en tijdens het optreden heeft Niall me geen enkele keer aangekeken. Hij negeerde me volkomen. Normaal knuffelde we elkaar wel eens tijdens optredens, maar nu...
Ik zucht even zachtjes terwijl we van het podium afstappen en naar de kleedkamer lopen.
Niall loopt een stukje voor me en als hij ziet dat ik naast hem kom lopen stopt hij en wacht tot Harry naast hem staat.
Ik moet moeite doen mijn tranen te bedwingen. Ik had het verpest. Ik had niet nagedacht. Ik wist niet eens of ik hem wel echt wilde.. of dat gevoel wat ik had liefde was.
Ik wrijf door mijn haren en loop de kleedkamer in.
De rest is er nog niet en ik gris in alle haast een papiertje uit mijn tas.
Omdat ik bang ben dat de jongens zo binnenkomen begin ik haastig te schrijven.
Als ik klaar ben loop ik richting de wc en voordat ik daar naar binnen ga, stop ik het opgevouwen papiertje in Nialls jaszak.
Dan haast ik me de wc binnen.
Niall James Horan pov.
O god. Ik kon nergens anders meer aan denken. Ik probeer een zo vrolijk mogelijk gesprek te hebben met Harry, maar Zayn dwaalt door mijn hoofd.
Sterker nog, zijn woorden dwalen door mijn hoofd.
Hij had me verteld dat hij 'me wilde'
Bij de gedachte eraan word ik niet goed. Niet dat ik Zayn niet mocht, maar hij vond me blijkbaar leuker dan ik hem vond.
Mijn handen trillen een beetje, valt me op. Tijdens het optreden had ik hem niet één keer aangeraakt. Straks zou hij nog denken dat ik... d-dat ik...
Ik zucht diep en Harry grijnst."enne? Moe?"
"ja, denk t . Het was een lange dag."
De krullenbol slaat zijn armen om me heen en fluistert wat in mijn oor."volgensmij moet je even met Zayn praten. Ik denk dat hij niet helemaal lekker is."
Van de schrik doe ik een stap naar achteren."wat bedoel je?!!"
Het komt er feller uit dan ik hoopte en ik bied meteen mijn excuses aan."s-solrry, dat was niet zo bedoeld. Waarom denk je dat?"
Harry kijkt even vreemd."nou, hij was zo snel weg net. En toen we optraden leek hij zo 'down'."
Ik knik zachtjes."ik zal strakjes met hem praten."
Dan lopen we met Liam en Louis naar binnen. En ik maakte me nu alweer zorgen hoe ik Zayn onder ogen moest komen.
We stappen de kleedkamer binnen en het eerste wat ik doe is rondkijken. Zayn moest hier ergens zijn.
"hey, waar is zayn?" louis draait een rondje."kijk ns op de wc."
Ik klop op de deur van de wc. Geen antwoord.
Harry en Liam kijken elkaar even vragend aan.
"ik ga wel eventjes buiten kijken."hoor ik liam zeggen en ik besluit met hem mee te gaan. Ik gris onze jassen van de kapstok en we trekken hem aan.
Op het moment dat ik mijn handen in mijn zakken doe,voel ik iets geks.
Ik haal het eruit en zie dat het een briefje is.
Ik word rood en draai me om, zodat de jongens het niet zien.
Lieve Niall,
Het spijt me van wat ik zei.
Ik meende het niet, het floepte er gewoon uit.
Ik hoop dat je me het kan vergeven. Als je dit leest zoeken jullie waarschijnlijk naar me. Ik ben bij de containers & ik zou graag even met je praten. Kom je ook?
x Zayn
Ik knipper even met mijn ogen en stop het gauw weer terug in mijn zak.
"eh Liam, ik ga wel even alleen. Als hij zich niet lekker voelt, dan is het beter als maar een iemand gaat. Anders word het zo druk voor hem toch?"
Liam twijfelt even maar knikt dan."ja, dat is zo ja.Succes."
Ik knik even en loop dan naar buiten.
Het regent alweer en ik strompel over het terrein. Het staat vol met party tenten en caravans. Ik wist niet precies waar de containers stonden en als ik het gevonden heb slaak ik een zucht.
Ik kijk om het hoekje en dan zie ik Zayn staan. Helemaal doorweekt van de regen en de tranen stromen over zijn wangen.
"hey."zeg ik zachtjes en loop naar de jongen toe.
Hij draait zich om bij het horen van mijn stem en hij kan een glimlach niet onderdrukken.
"hey."
"we maakten ons zorgen." zeg ik en als ik tegenover hem sta besluit ik hem toch te knuffelen.
Voor ongeveer 10 seconden blijven we staan en ik voel de tranen van Zayn in mijn nek.
"g-gaat het wel?" vraag ik en laat hem los.
"Nee." Zayn kijkt me met roodbetraande ogen aan."het spijt me zo. Ik had het niet moeten zeggen."
"Sjjjt."zeg ik en leg mijn hand op zijn schouder."ik snap niet waarom je het zei, én i-ik was er ook even geschrokken van.Maar ik vind het niet erg Zayn. Echt niet. Dit verpest onze vriendschap heus niet."
Ik zie dat hij me onzeker aankijkt.
"m-maar..."
Ik zie aan zijn ogen dat hij wat wil opbiechten."het klopte wel."
"huh?" even stokt mijn adem in mijn keel."w-wat bedoel je?"
"ik hou echt van je Niall." zijn accent klinkt nu enorm sterk."ik wil je echt."
Even ben ik stil. Ik moet bijkomen van alles wat hij gezegd heeft.
Inmiddels stromen de tranen nog harder over zijn wangen en ik kijk hem niet begrijpend aan.
"w-wat...h-hoelang al zayn?" stotter ik en hij slikt even.
"sinds die avond op het balkon d-denk ik..." hij doet een stap naar voren."ik ben denk ik echt verliefd op je."
Als ik plots voel dat hij zijn hand in mijn nek legt en me zachtjes naar zich toe trek verslappen mijn spieren. Op de een of andere manier laat mijn lichaam het gebeuren, terwijl mijn hoofd protesteert.
Dan drukt Zayn, zachtjes zijn lippen op die van mij, waarna hij ze er weer afhaalt.
Ik zie de verwarring en ik staar in zijn ogen. Ik weet niet waarom en hoe, maar op de een of andere manier kan ik mezelf niet tegenhouden.
Ik verlang weer naar zijn lippen.
Langzaam duw ik mijn lichaam tegen het zijne en plaats mijn lippen op die van hem.
Eerst is het slechts een gewone kus, maar al gauw gaat het over in een ruwe tongzoen.
Mijn handen verkennen ieder hoekje van zijn lichaam en zayn trekt me tegen zich aan.
Onze tongen spelen een vurig spelletje terwijl hij me tegen de muur van een van de caravans aantrekt.
Ik kan niet beschrijven hoe geweldig maar ook raar dit voelt.
Volgensmij heb ik nog nooit zo iets fijns gevoeld.
Ik begin buiten adem te raken van de intense zoen en haal even mijn mond van de zijne af.
"z-zayn...' hijg ik en met mijn hand nog steeds op zijn bortskas kan ik voelen dat zijn hart enorm tekeer gaat. Met onzekere ogen kijkt hij me aan.
"d-dit kan niet."zeg ik dan."d-dit is verkeerd zayn."
Reageer (9)
Niall dat is helemaal niet verkeerd, dat noemen ze liefde
1 decennium geledensnel verderr x
Verder! verder! Verder!
1 decennium geledenDit is spannend
Wauw, mooi!
1 decennium geledenneeeeee :'(
1 decennium geledenarme zayn!
snel verder (:
je schrijft echt super mooi (L)
XX
omg... Ik zit hier met traantjes in m'n ogen vanwege die laatste zin...
1 decennium geledensnel verdeerr <3