{Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and fifty-five]
En misschien Raven?(A)Echt,het is erg 10 dagen met ideën rond te lopen en die niet kan opschrijven door pottekijkers
Zoals ik al zei waren Evi,Nathalie,Tobey,Selena en Raven aan het praten.'Zo romantisch!'zei Evi lacherig en keek Selena aan.'En je zei dat dat iets van in jou wereld was?'vroeg Nathalie glimlachend,'Wat was het,iets met een t?''Titanic,'verbeterde Selena,'Ja.Een film.''Wat is een film?'vroeg Raven nieuwsgiergig.'Wel..,'Selena dacht na,'Weet je,dat is echt wel moeilijk uit te leggen.Dan moet je vanalles eerst weten.Een camera en van die dingen.''Iets wat wij hier niet hebben dus,'zei Nathalie grijnzend,'Ik denk dat het daarop neerkomt.Jou wereld lijkt wel veel moderner.''Dat is wel,'gaf Selena toe,'Maar daar wordt alles vervuild,en is er geen magie,deze wereld is leuker.''Dan denk ik dat ook,'zei Raven,'Niets boven onze natuur en wezens'en gaf Selena een vuistje.Door het lawaai keken ze allemaal even naar Alex en Gabrielle.'Die amuseren zich ook wel,'zei Evi.En dat was waar,ze zaten echt gek te doen,net als een broer en zus samen gek kunnen doen.Raven keek even naar Selena na Alex.'Ehm,mag ik misschien iets vragen?'zei ze en er verscheen een blosje op haar wangen,'Het heeft niets te betekenen hoor,ik ben gewoon nieuwsgierig.Dat had ze beter voor zich gehouden want de rest keek haar erg nieuwsgierig en hoopvol aan.'Ja?'zei Selena,'Vraag maar.Over wat gaat het,misschien?''Over Alex,'zei ze blozend,'Gewoon.Hij lijkt me leuk,als gewone vriend.Ik bedoel,hij nam het voor me op tegen Roy,ookal zal hij het niet slecht bedoelen,en daar ben ik hem dankbaar voor.''Dat begrijp ik,'zei Selena zo onschuldig mogelijk maar wisselde een veelbetekende blik met Evi,Nathalie en Tobey,'Wat wil je dan weten over hem?Je bent zeker al veel te weten gekomen over hem omdat je al veel met hem hebt gepraat.''Dat is wel waar,'gaf ze toe,'Maar jij bent zijn zusje,halfzus,maar.''Zijn zus,'lachte Selena,'Oké,ik ken Alex niet lang maar hij is mijn lieve grote broer.Net als een grote,zachte knuffelbeer.Ik ken nu zijn geschiedenis,en hij demijne,alsof we elkaar al ons hele leven kennen.''Dat wilde hij mij liever niet vertellen,'zei Raven met een kleine schokkende ondertoon in haar stem,'Ik weet niet waarom.Misschien kan jij me dat wel vertellen?''Wel..,'Selena wist niet wat te doen.Aan de ene kant vond ze dat Raven wel recht had het te weten maar Alex moest er wel mee akkoord gaan.Snel keek ze even naar Evi en Nathalie,Tobey was al even weggegaan,en die beantwoordden haar blik.'Oké dan,'gaf ze toe,'Ik vertel het wel,maar als Alex kwaad wordt..''Maar dat zal hij zeker niet worden,'giechelde Evi,'Hij zal niet kwaad worden.Ehm,hij zal wel zeker diegene zijn die weet dat je de waarheid moet spreken.''O ja?'Raven keek haar aan toen Nathalie instemmend knikte.'Oké dan,'zei Selena weer,'Evi,je zal wel gelijk hebben.Alex' moeder en onze vader hadden voordat hij mijn moeder kende een romance.Daar werd Alex dus uit verwekt.Maar het raakte uit tussen Luna en mijn vader en hij verdween uit Andalusia voor vele jaren,naar Engeland.Tot hij wel moest terugkomen omdat hij de troonopvolger was,en vanaf toen heeft hij Alex,zijn bloedeigen zoon genegeerd,alsof hij lucht was.''Wat erg voor hem!'zei Raven met open mond,tot ze besefte dat zij niet echt het karakter had om medelijden te hebben alhoewel dat er toch was,arme Alex.En daarom smeerde Nathalie maar snel een ander onderwerp aan.'Selena,jij moet ons alles vertellen over jou wereld,de andere wereld.'En zo ging het voort.
Reageer (3)
Ik ga ook meehelpen. ik ga vertellen over alle leuke dingen (geen school) en zeker over Q
1 decennium geledenRaven en Alex.
1 decennium geledenMag ik meehelpen ?
1 decennium geledenDan vertelde ik ze over New York, en Rome & Londen & Istanbul & Dubai en de disco's en dansclubs en muziek en films en William Moseley.
xox.