Foto bij Part 24

Zie je het al voor je? Dese kerel hierboven in een muizenpakje hahaha!

Oke, dus Charissa heeft een date met Harry. Gosh! Waarom denk ik er zoveel overna? Het kan me echt niets schelen. Ik bedoel, kan mij het wat schelen met wie Harry allemaal uitgaat. Voor mijn pad gaat hij met een koe uit, dat past tenminste bij hem. Want hij is een schaap. Maar Charissa is geen koe, en geen schaap. Zij is lief. Woaah! Oke, nu laat ik het gaan, het gaat me namelijk niets aan. Nu, poef. Ik denk er niet meer aan. Maar, Charissa, wees voorzichtig.
'Hey,' hoor ik achter me, als ik naar de aula loop. Ik herken de stem gelijk en draai me om. 'Hey, muis.' Jake's glimlach verdwijnt. 'Waarom heet ik geen badboy Jake meer? Dat klonk veel leuker.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik vonde muizen leuker.' ik knipoog en hij rolt met zijn ogen. 'In elk geval, ik hoorde dat Charissa met Harry een date heeft.' Ik knik als bevestiging. 'Toen ze het me vertelde was ze helemaal hyper. Ik snap het echt niet, wie valt er nou voor een schaap?' Jake lacht ongemakkelijk. 'Waar val je dan wel voor?' Wat is dat nou voor vraag? Ik glimlach gemeen. 'Muizen.' Ik lach om de ongemakkelijke sfeer te breken, en dan zie ik Jake's wangen lichtjes verkleuren. Schattig. 'Oke, waarom vertel je het me niet terwijl we een heerlijke pizza eten? Vanavond, zeven uur?' Ik knik. 'Voor de school afspreken?' vraag ik. Hij knikt tevreden. 'Then it's a date.' 'Wat?' vraag ik geschrokken. 'Nee! Nee, niet zo'n date! Ik bedoel als vrienden date, je weet wel. Je bent mijn buddy, mijn maat.' hij lacht weer ongemakkelijk en word rood. 'Ik zie je vanavond Jake.' zeg ik, terwijl ik hem een beetje uitlach. Hij knikt en draait om, waarbij hij bijna tegen Prumm aanknalt. Shit, Prumm! Ik draai me snel om, maar haar hoge enge heksenstem haalt me in. Ik verstijf. Haar klakkende hakjes gaan voor me staan. 'Ik hoorde dat je de hoofdrol had gekregen. Persoonlijk was ik er tegen, maar er kwam iemand bij me smeken dat jij de rol moest krijgen. Hij zei dat hij ook degene was die bij je auditie als eerste ging klappen. Ik mocht niet zeggen wie hij was. Maargoed,' ze draait om. 'veel plezier op je date met Jake.' met klakkende hakjes loopt ze weg. Wat was nou het nut van haar bezoek? Ik snap haar niet. En het is geen date! Tenminste, voor mij niet.

Reageer (3)

  • MysteryMind

    Die kerel is Alex Pettyfer!!! :$

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    styles klapte, I know it!! He has something sweet!!
    I love Jakie.

    1 decennium geleden
  • Winterr

    mister styles

    Ik vind het echt een leuk verhaal :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen