Ik kijk naar Sakura die de twee kwaad nakijkt en alles alweer terug begint te stoppen in haar tas.

Tenten pov.:

Samen met Ino loop ik naar buiten toe en kijken rond voor Junya. 'Maar Tenten, w-wat was dat net dan? Hoe bedoelde je dat?' 'Net hoe ik het zeg Ino, ze heeft me verteld wat ze moet meemaken en dat is haar enige ontsnapping. Dus misschien kunnen we ervoor zorgen dat ze het hier beter heeft en altijd welkom is bij ons?' Breng ik op en zie dan dat Junya bij de oudere jaars achter de school staat. We rennen naar haar toe als de bel over het schoolplein schreit. 'Junya! Kom, we moeten gaan.' Zegt Ino als we bij haar staan tussen de oudere jaars. 'Zijn jullie bang om te laat te komen?' Spot Sakon naar ons. 'Hou op man, je staat er alleen maar bij, bluehead.' Grijnst Junya en loopt dan met ons weg. 'Waar sloeg dat op baka?' Lach ik en kijk om naar Sakon die lichtjes lacht en dan met zijn vrienden ook naar binnen vertrekt. 'Hem kun je makkelijk in de zeik nemen, maar volgens mij is hij wel sterk.' Lacht Junya en trekt dan een moeilijk gezicht. Lachend lopen we naar de eet tafel, pakken onze spullen en lopen door naar de volgende les.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen