19. Niall Horan.
We zitten in het busje, opweg naar huis. Ik heb echt een geweldige dag gehad. Ik heb Eve, na onze kus, niet meer echt gesproken, maar ik weet gewoon dat het goed zit. Ze zit nu met Rose voorin, te praten over mode, wat ik er van kan verstaan. 'Ik heb honger' deel ik grijnzend mee. Zayn moet lachen, 'wanneer niet Nialler?' lachend haal ik m'n schouders op. 'Ik bestel vast pizza' zegt Harry, die druk op z'n telefoon bezig is. Nadat iedereen zijn bestelling heeft doorgegeven aan Harry, stopt ons busje voor ons huis. Ik glimlach naar Eve, als ik doorheb dat ze naar me kijkt. Verlegen slaat ze haar ogen neer. Ik stap uit het busje, en pak haar bij haar hand. 'Zullen we even gaan wandelen babe?' vraag ik haar. Ze knikt en loopt met me mee. Gauw steek ik nog even een hand op naar Liam, als teken dat we even weg zijn. 'Ik vond het leuk vandaag' zegt Eve, en ze knijpt even in m'n hand. 'Ik vond het ook leuk, en weet je hoe dat komt beauty?' vraag ik haar. Ze laat moet even fronsen, wat er heel lief uitziet. 'nou?' vraag ze nieuwsgierig. 'Omdat ik vandaag, het mooiste meisje van de wereld zo gek heb gekregen, dat ze meeging naar de dierentuin' antwoord ik verlegen. 'that's sweet horan' mompelt ze verlegen. We lopen in een klein park in Londen. Het is al schemerig. We lopen nu een brugje op, en in het midden blijf ik staan. Het uitzicht is serieus onbeschrijfbaar. Enkele lampjes knipperen, en het water schittert door de zonnestralen van de ondergaande zon. 'Het is prachtig' zegt Eve verlegen, en onze ogen doorkruisen elkaar. Nu moet ik het doen, denk ik bij mezelf, dit is het perfecte moment. Ik haal een rode roos uit m'n vest, en ik ga op mijn rechter knie zitten. 'Lieve, Lieve, Lieve Eve, wil je alsjeblieft m'n meisje worden?' vraag ik haar hoopvol. Tranen springen in haar ogen. Shit, wat doe ik. Gauw sta ik op en sla een arm om haar heen. 'Sorry babe, ik wil je niet laten schrikken. Als je dit niet wil moet je het zeggen, ik ben ook te snel gegaan' fluister ik in haar oor. Ik hoop niet dat ik door deze actie haar zal verliezen. Waarom heb ik het niet anders aan gepakt. Eve's prachtige ogen, doorkruisen nu de mijne. 'Ik wil dolgraag je meisje worden, voor altijd' fluistert ze nu, en ze drukt haar lippen vol op de mijne. Ik voel dat ze haar tong over mijn lip strijkt. Onze tongen verwikkelen zich nu in een geweldig liefdesspel. Ik zag haar, ik wilde haar, en nu heb ik haar.
Reageer (1)
OMG, OMG, OMG, moet ik nog doorgaan? GODSAMME! (sorry) Jonge moet bijna janken, zo mooi! En dat meen ik, en gebeurt nooit, dat ik moet janken om een verhaaltje Maar snel verder, dan pak ik vast zakdoekjes
1 decennium geleden