Foto bij 4. gevecht met de kleren

Kom maar met mij mee' zei een fluwelen stem.
Na een paar seconden zitten te staren naar de prachtige man, had ik door dat hij dat zei.
Ik stond op en liep met hem mee naar een kamer met een operatietafel.

De dokter deed een gebaar dat ik moest gaan zitten en dus deed ik dat op een bed.
'Ik ben Dokter Cullen' zei hij 'vertel mij eens wat er is gebeurd'. Hij keek vol afgrijnzen naar de wonde. 'ziet er niet zo goed uit' zei hij terwijl hij wees naar mijn arm.
Ik bloosde, niet zozeer omdat hij wilde weten hoe onhandig ik was maar omdat zijn honingzoete ogen mijn richting uitkeken.
Ik begon mijn verhaal. 'Ik ben daarnet gaan motorijden met mijn zus en een goede vriend en ik raakte een steentje in de weg en ben gevallen'.
'ahzo' knikte Dokter Cullen en ontsmette de wond. 'ik vrees dat dit genaaid moet worden, maar wees niet bang: ik verdoof alleen maar je arm' zei hij met een glimlach.

De wonde was genaaid en mijn arm voelde alsof hij er niet meer was, maar dat kon me niet schelen, ik keek nog steeds in de prachtige gouden ogen van de dokter.
'ga je ook hier naar school?' vroeg hij opeens terwijl hij alles opruimde en ik mijn shirt en truitje probeerde aan te doen.
'ja' zei ik 'mijn zus en ik starten vanaf maandag'.
'mooi' glimlachte hij 'mijn kinderen gaan daar ook naar school'.
Kinderen... w as hij niet een beetje te jong om kinderen te hebben die naar de middelbare school gaan?
Blijkbaar merkte hij mijn verwarde blik op... en mijn gevecht met mijn kleren.
Hij kwam naar mij toe. 'ik heb 5 kinderen geadopteerd' zei hij en hielp mij met mijn t-shirt.
'o' was het enige wat ik eruit kreeg.
Hij nam mijn truitje (waar natuurlijk geen rits of knopen aan zaten) en trok het over mijn hoofd. Zijn handen raakten de huid in mijn nek.
Ik schrok, zo'n koude handen had ik nog nooit gevoeld. Dokter Cullen leek het niet te merken en deed verder.
'ik zal ze inlichten over jou en je zus, hopeliijk komen jullie goed overeen' glimlachte hij weer. Die dokter was wel een behoorlijke optimist.
Het duurde even voor ik doorhad dat hij het over zijn kinderen had.
'dat hoop ik ook' zei ik.
Het gevecht met de kleren was over.
Ik kwam de kamer uit en ging samen met mijn zus naar huis.

3 reacites of ik ga ni verder en... dubbele tellen niet deze keer ;)

Reageer (4)

  • Fennec

    ^^ ja verder^^

    1 decennium geleden
  • DeroGoi

    Ga verder !!!!
    Eght heel mooi;)

    x

    1 decennium geleden
  • SuperSheep

    Love it (H)
    Carlisle is cute n.n

    X.

    1 decennium geleden
  • faithXjasper

    mooii
    ly
    verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen