014
Megan-Nicole Moore
We hadden besloten om gewoon pizza te bestellen. We zaten met z'n allen om een kampvuurtje we hebben de pizza's op schoot en we zijn met z'n alle behoorlijk hyper. Ik prop mijn laatste stukje pizza in mijn mond en ga bijna over mijn nek terwijl de andere me toe juichen. Ik probeer te kauwen en zie Niall ook zijn best doen. Zijn wangen staan bol en kauwt aardig door. Ik begin ook langzaam alles weg te krijgen en zie Niall zijn laatste beetje door slikken en hij springt op en begint te juichen. Ik slik mijn laatste stukje pizza door en kijk hem chagrijnig aan. 'Oke zeg maar op wat moet ik doen.' Niall kijkt bedenkelijk en zegt dan, 'Ren naar de buren en haal een zak koekjes.' Ik trek mijn wenkbrauw op en sta op. 'Oke ik ben zo terug.' Ik loop naar binnen en doe de voordeur open. Ik loop de oprijlaan af en loop naar het linker huis omdat ik weet dat die mensen aardig zijn. Als ik bij hun voordeur ben aan gekomen druk ik op de bel en doe een stapje achter uit. Na een tijdje wachten hoor ik een zachte klik en zie de deur langzaam open gaan. Een klein meisje van drie jaar verschijnt in de deur opening en glimlacht breedt naar me als ze ziet dat ik het ben. 'kowmt jij wehr opfassen?' Ik hurk en geef haar een knuffel, 'Nee Chantal maar ik kom binnen kort wel of jij komt naar mij toe oke?' Ze knikt vrolijk en pakt mijn handje vast en neemt me mee naar binnen. 'Zeg Chantal heb jij een zak koekjes voor me, een vriend van mij wilt ze graag.' Ze lacht wat en rent weg naar de keuken. Ik loop achter haar aan en zie haar ouders in de keuken zitten. Ik begroet ze vrolijk en krijg en zak koekjes in mijn hand gestopt. 'Wil je morgen avond op haar opassen? We hebben een belangrijke vergadering.' Ik knik en glimlach, 'Ze kan bij mij komen zodat ze bij me kan slapen, als je dat goed vindt?' Ze stemmen mee en Chantal knuffelt mijn been. 'Tot morgen Chantie.' Ik ga met mijn hand door haar blonde krulletjes en geef een kus op haar hoofd. Ik zeg gedag tegen de ouders en loop weer terug naar Tamara's huis. Ik loop de tuin weer in en zie Niall op kijken en reikt zijn hand uit naar de zak koekjes. Ik hou de zak van hem weg, 'Je zei niet dat hij voor jou was dus hij is voor mij.' Ik open de zak en eet een koekje op.
Het is al na twaalfen als we besluiten om naar bed te gaan. Ik trek mijn pyjama aan en poets mijn tanden. Ik kruip Tamara's bed in en Elana voegt zich later bij ons. Tamara ploft tussen ons in en de jongens springen ook op het bed. Louis en Harry komen aan beide kant van mij liggen en Niall en Zayn gaan naast Elana en Tamara. Liam ligt tussen Zayn en Louis in, we liggen allemaal lepeltje lepeltje anders past het niet. Ik voel Louis zijn armen om mijn middel en ik leg mijn arm op harry zodat ik iets meer ruimte heb. Ik wens iedereen weltruste en doe mijn ogen dicht terwijl ik Louis zijn adem in mijn nek voel. Ik droom net weg als ik plotseling een harde klap hoor achter me met wat gekreun als gevolg. Ik lach en hoor Niall wat mompelen en terug het bed in kruipen. 'Hou me vast Megs anders val ik ook nog.' Zegt Harry en kruipt wat naar achteren terwijl ik mijn armen om hem een sla, 'Ik laat je niet vallen hoor Styles.' Alles wordt weer stil en ik sluit mijn ogen weer. Al snel val ik in slaap en voel nog net Louis een kusje in mijn nek plaatsen.
--
Hoe meer reacties hoe sneller een hoofdstukje !! ;DD
Reageer (4)
Omg Ik leef met niall mee, eerst geen koekjes en dan valt hij uit het bed! Arme ziel. En Ik hoop voor je dat het niet elana us waar hij lepeltje lepeltje mee ligt snel verder anders mag je kevin nooit meer zien ... Xo
1 decennium geledenOmg, zoooo'n leuk hoofdstuk! Ze worden steeds beter. Ik ben vooral fan van die Chantal haha. Met dr blonde krulletjes. hihi. Ze komt me bekend voor Naajaa, snel verder!
1 decennium geledenouhn zo lief n.n
1 decennium geledenGa je snel verder, pleasee? x
Haha, Niall die het bed uitvalt!
1 decennium geledenSnel verder<3