Thank you
De volgende ochtend loop ik naar Justin's huis. Als ik op de deur klop doet er een klein meisje open. 'Hi, I'm Eef. I'm looking for Justin.' zeg ik. Het meisje draait zich om en roept Justin. Al snel verschijnt hij in de deuropening.'Hi Eef.' 'Hi Justin. Do you know Taylor's adress?' vraag ik. Justin knikt. '46 Peters street.' 'Thank you. By the way, don't feel guilty. Justin was really angry yesterday, wasn't he?' Justin knikt. 'Shall I bring you to Taylor's house or..' Í'll find it, bye Justin!' 'Bye eef.' Ik draai me om en neem een taxi naar 46 Peters street. Als de taxi voor het huis stopt blijf ik vol verwondering staan. Wow, dit huis is echt groot. Ik druk op het knopje van de intercom. 'Eef, een vriendin van Taylor.' 'Hoi Eef.' zegt Taylor. De poort gaat open en ik loop naar de deur. Voordat ik aan heb kunnen bellen doet Taylor de deur open. 'Hoi Eef, wat doe jij hier zo vroeg?' Hij staat in een pyjamabroek en een shirt en zijn haar zit helemaal door de war.Toch ziet hij er nog perfect uit, zoals altijd. Ik blijf verlegen staan. 'Kom binnen.' zegt Taylor. Hij neemt mijn jas aan en hangt hem op een grote kapstok.Dan loopt hij voor me uit en gebaart dat ik moet gaan zitten. Ik ga op de enorme bank zitten. Hij geeft me een glas drinken en gaat zelf ook zitten. 'Ik heb logees,dus die zullen zo ook wel wakker worden. Maar zeg eens, waarom ben je hier?' Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon, ik wou je bedanken voor gisteren.Maar als je het heel erg vindt..' 'Nee, nee, gezellig juist. Heb je al ontbeten?' Dan hoor ik iemand van de trap af lopen. 'Goeiemorgen Taylor. Eef? Wat doe jij hier?' 'Harry? Wat doe jij hier?' Harry ploft op de bank. 'Louis en ik hadden zin om onze grote vriend Taylor eens te bezoeken. We hadden toch vrij.' 'Oké. Is Lou ook hier dan?' Harry knikt en Louis komt de trap aflopen. 'Hadden jullie het over mij? Eef? Wat doe JIJ hier?' 'Lang verhaal.' zeg ik en Taylor knikt. 'Laten we het er maar op houden dat Eef dom had gedaan.' Ik geef hem een stomp. 'Taylor! Maar het is wel zo, haha. Maar hoe is het met Niall en de anderen?' vraag ik nieuwsgierig. Louis gaat naast me zitten. 'Met Niall?Hij mist je. Serieus, die jongen kan janken!' 'Wat? Hij mist me?' Ik loop naar de andere kamer en toets niall nummer in. Ik hoor Louis nog net zeggen: 'Nog niet helemaal over hem heen dus.' Ik zucht en bel Niall. 'Heey Niall.' zeg ik zachtjes als hij opneemt. 'Eef? Ik dacht dat je me nooit meer wilde spreken.' 'Nou, ehm..Dat heb ik nooit gezegd. Hoe is het met je?' 'Eh..goed hoor, maar eerlijk gezegd mis ik je wel.' 'Weet ik.' Ik hoor Niall zuchten. 'Louis zeker. Is het gezellig bij Taylor?' 'Hoe weet je dat?' 'Harry, die jongen geeft alles altijd meteen door. Ik kreeg net een smsje: Je ex zit op de bank bij Taylor. Maar ik moet gaan, doe de jongens de groeten.' En hij hangt op. Ik loop terug. Dat was een awkward gesprek. Als ik weer op de bank ga zitten zegt Harry plagend:'O eef, ik heb je zo gemist! O Niall, ik jou ook!' Ik geef hem een stomp. 'Mocht je willen. Kan jij je opmerkingen even voor je houden? Maar ik moet weer gaan, sorry.' Ik sta op en loop naar de deur. Als ik de poort uitloop zie ik Jenna staan. 'Jen, wat doe jij hier?' Ze haalt haar schouders op. 'Ik wist dat je naar Taylor zou gaan en ik dacht, dan kunnen we nog gaan shoppen.' 'Oké, is goed. Weet je trouwens wie er bij Taylor logeren?' zeg ik terwijl we in de metro stappen. 'Geen idee.' 'Harry en Louis.' Jenna kijkt me verbaasd aan. 'Wat doen die bij Taylor?' Ik haal mijn schouders op. 'Logeren blijkbaar.' Bij het centrum stappen we uit en ik koop een paar sneakers en een paar nieuwe shirts. Ik ben bijna blut, maar gelukkig gaan we morgen weer terug. In het hotel val ik meteen in slaap. Ik heb echt talent voor problemen veroorzaken waar je moe van wordt.
Er zijn nog geen reacties.