Part 23.
En ik wilde zo graag winnen! ;(
Maargoed, als ze ooit hier komen houdt niemand me tegen! Okee, misschien de bewakers,
En zijn die muizen niet UBER schattig' aahw!
Ik ben eigenlijk meer fan van de chipmunks met hun cutie gezichtjes, maar deze zijn ook cutie.
'Een muis?! Van alle rollen die je kan krijgen in een balletvoorstelling, ben ik een muis!' Jake heft verontwaardigt zijn armen. 'Wel een hele lieve muismet kleertjes en die kan praten.' schep ik er nog boven op, wetend dat het er toch niet beter van wordt, ghehe. Soms ben ik wel gemeen. 'Ik ben een muis!' roept Jake nog harder. 'Piep, piep.' hoor ik Bobsle mompelen. Ik lach erom, en Jake wordt chagerijniger. Tja, hij heeft talent voor ballet, maar niet zoals Harry. Hij is gewoon, tja, hij laat je zweven. En vallen, in mijn geval, maar als hij het goed doet, dan zweef je. 'Demi!' hoor ik ergens voor me. Ik tuur tussen de mensjes door en ontdek Charissa, die hevig staat te zwaaien. Ze rent naar me toe. 'Hoi, muis.' lacht ze naar Jake, die vervolgens zijn ogen rolt en wegloopt. Bobsle volgt. 'Char, wat is er?' vraag ik snel. 'Ohja, juist euh, hoe ga ik dit zeggen. Ik wil niet dat ze jaloers word, euh, denk Charissa, denk...' zo praat ze nog even lekker in zichzelf. Tot ik het niet meer aan kan horen. 'Char, vertel het me nou gewoon.' Ze kijkt me geschrokken aan met haar grote ogen, dan glimlacht ze breedt. 'Harry Styles vroeg me uit!' roept ze hard. En het enige dat ik kan doen is haar dom aanstaren. Haar glimlach verdwijnt. 'Wat is er? Oke, ik wist het. Je vindt hem leuk, ik had nooit ja moeten zeggen. Fijn Charissa, goed gedaan. Nu is ze...' 'Nee, ik ben blij voor je.' zeg ik snel, voor ze zichzelf nog een keer gaat slaan. 'Maar ik dacht dat je hem een naar persoon vond.' Snel, maar dan ook echt heel snel, schud ze haar hoofd. 'Nope, dat heb ik nooit gezegd. Ik heb wel gezegd dat ik geen fan ben, denk ik. En hij is een mega hunk. En...' ze valt stil en staart langs me heen. 'Laat me raden,' begin ik droog, wetend wat er gaat komen. 'Hij staat achter me.' Ze knikt blij, als een fangirl. Ik zucht. 'Nou, veel plezier op je date.' ik klop haar zachtjes op haar schouder en loop dan weg. Ik ben blij voor haar, echt! Maar waarom nou Harry?!
Reageer (2)
Hahaha!!
1 decennium geledenEen muis?!
Een muis!! Omg genious!! Maar wel zielig. I love Jake.
1 decennium geledenHaha hij staat achter me...
Okay te droge reactie.
Anyways snel veder!!!