Foto bij 20.

Zooo, ik wist niet dat je van karten echt spierpijn kon krijgen!
Typen doet zelf pijn!;$ Hihi.

Alsjullieblieft, een nieuw deeltje.
Love you allll!<3

In stond voor de spiegel mijn haar goed te doen, want dat zat na een middagje bedhangen helemaal door de war. Ik had over een halfuur met Taylor voor het hotel afgesproken. Ik pakte de stijltang erbij en begon mijn haar te stijlen. Vervolgens deed mijn make-up: een klein beetje oogschaduw, mascara en lipglos. Mijn outfit lag klaar op mijn bed. Ik schoot in het witte jurkje en deed daarna mijn oorbellen in. Ready to go! Ik rende de trap af en zag op de klok dat het bijna tijd was. Ik zei Mara en Rose gedag en snelde naar de ingang van het hotel. Daar aangekomen kwam er net een limousine voorrijden.
“Mijn god Taylor, moest dit?” mompelde ik tegen mezelf. De deur van limousine werd open gedaan door personeelslid van het hotel en hij hielp me galant de auto in.
“Hi darling!”
“Taylor, waarom gaan we in godsnaam met een limousine naar een concert?”
“Omdat het kan?” grijnsde Taylor. Ik grinnikte en nestelde me tegen Taylor aan.

Even later kwamen we aan bij het concertgebouw. Het was enorm groot en stijlvol. Voor het gebouw stond een enorme rij. De limousine stopte en ik keek vragend naar Taylor.
“Nee, wij gaan niet in die rij staan,” grinnikte hij en hij wees naar twee enorm brede mannen in pak. Ze openden de deur. Uiteraard had onze auto indruk gemaakt en stonden er in no-time een hoop mensen om de limousine heen. Taylor stapte eerst uit en meiden begonnen keihard te gillen. Een paar bewakers hielden de fans tegen. Dit was echt te gek voor woorden: we gingen naar een concert van Beyoncé en nu was mijn vriendje de attractie! Ik vond het nog steeds vreemd dat ik hem nu mijn vriendje mocht noemen, al hadden we dat nog niet zo letterlijk naar buiten gebracht. Taylor bleef rustig onder alle aandacht en reikte me lief zijn hand aan. Ik pakte hem aan en stapte zo charmant mogelijk uit de limousine. Ik zag allemaal flitsen en meiden die voorbij de bewakers probeerden te komen. Ook waren er ineens journalisten opgedoken; echt ongelooflijk hoe snel die mensen ergens ineens bij kunnen zijn! Uiteraard werden er allerlei vragen naar ons hoofd geslingerd, zoals: ‘Taylor, is dat je vriendin?’en ‘hoe lang kennen jullie elkaar al?’. Taylor drukte me stevig tegen zich aan en glimlachte lief naar me, terwijl de menigte steeds groter werd. Hij boog zich voorover en zei:
“Van mij mag de hele wereld weten hoe gek ik op je ben en mogen ze allemaal zien dat ik super blij ben dat jij nu mijn vriendin bent. Wat vind jij?”
Ik voelde het bloed naar mijn hoofd stromen en knikte. Taylor draaide zich om en sprong op de achterkant van de limousine, vervolgens hees hij mij ook naar boven en liep het dak van de auto op. Serieus, mijn vriendje was gek geworden! Vanaf de bovenkant van de auto zag ik pas hoeveel mensen er eigenlijk stonden. Taylor sloeg een arm om me heen en drukte mij tegen zijn gespierde lichaam aan.
“Ladies and gentleman! Dit is Jasmin en iedereen mag het weten: she’s the best thing i ever had! En ik ben ontzettend blij dat ik haar nu mijn vriendin mag noemen!” Taylor begon steeds harder te praten. Ik zag hoe sommige meisje huilden, maar toen begonnen er wat te klappen.
“Jasmin… I love you!” schreeuwde Taylor. De menigte begon te klappen en te juichen en het enige wat ik kon was zwakjes naar hen glimlachen en me vervolgens weer tot Taylor richten. Taylor boog naar voren, pakte mijn gezicht tussen zijn handen en drukte zijn lippen teder om de mijne. Ik hoorde hoe de camera’s flitsten, maar dat maakte me niet uit. Ik ging helemaal op in dit heerlijke moment met mijn vriendje op het dak van een limousine…

Reageer (2)

  • MERTENS14

    oh zo lief! snel verder!

    1 decennium geleden
  • koekiexkaner

    aahw snelverder
    !!!!!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen