Brother sister love :D
tsunade schudde haar hoofd en kreeg haar stem weer terug. "Wat heb je met je stem? Je klinkt alsof je dertig bent. ""Oh! vergeten. "Naruto lachte en deed een haar handsigns. Toen hij weer sprak was zijn stem weer normaal het was wel dieper dan de stem die ze kende van vroeger. "k heb deze jutsu zelf gemaakt k dacht zo van kitsune zou egt nie serieus genomen worden met een tiener stem weetje? "Tsunade fronste. "k dacht wel dat je daar mee zou komen net zo als die henge die je gebruikte op jiraiya. Waarom de cape?"Naruto lachde weer op zijn manier. "had geen zin om engerie te verspillen aan een henge en de cape geeft mistirie en het is cool. "er waren duidelijk meer redenen ervoor maar tsunade ging er nie verder op in naruto wou er gwn nie verder over praten. Ze keek voor 2 secondes naar naruto en gaf eindelijk aan haar emotie's toe. Ze liep naar naruto en gaf hem een knuffel. Ze miste hem en ze zou dat egt nooit zeggen duzz dit was de enige manier waarop het kon.Na een seconde knuffelde naruto haar even hard terug.hij sloot zijn ogen en concentrerde alleen op haar. Tsunade geloofde in hem. Ze loog tegen de hele village voor hem. Ze hield nog steeds van hem ze zag hem als een kleine broertje en zei wist dat naruto haar als zus ziet.en dat maakt haar hoog op de lijst van geliefde mensen.
Reageer (2)
Boobie hugs for every one srry ....tsunade's boobies will rule the WORLD !!
1 decennium geledenMWHAHAHAHAH !!!
Boobies:stt baka het moet geheim bliife
Inori: ooo jah ...whoopsies floopsies uuhh KO KO DI WA !!!
Mister csi: wie wil de wereld over neme
Boobies: uu niemand niemand
Mister Csi: okj k dacht alleen ...holy ramen die boobies ze ze ...ziin big !!
tsunade: stop staring you pervert
inori: en ze prate ook there soo awesome
cape's ziin cool ze ziin awesome !!
-Xx- InoriNaruto/Gaara
nie stoppen snel verder
1 decennium geledenplzzzzzzzzzzz:$