Foto bij Love in Graffity

zit ik hier op mijn bed met mijn tekenblok en potlood... zonder inspiratie. Ik dacht ineens aan een van mijn beste vrienden. hij woont dan weliswaar in zeeland maar dat maakt nu even niets uit...
ineens uit het niets komt mijn pols samen met mijn hand in actie. voor dat ik het weet staat er 'nixer' in graffity letters op mijn blad...
de volgende dag ging ik een zwarte, witte en zilveren spuitbus halen. ik zei tegen mijn moeder dat ik bij een vriend bleef logeren... dat deed ik ook. maar midden in de nacht toen iedereen sliep in huis zijn wij door de achterdeur naar buiten gesneakt.

toen we op de fiets naar een industrie terreintje waren gegaan pakte ik de tekening en de zwarte spuitbus. Ik had nog nooit iets gemaakt uit fantasie dus dit was wel lastig.
Ik schudde de spraypaint en liet mijn had de vrije loop gaan.

ineens werd er een fel licht op mij geschenen. mijn vriend? nergens meer te bekennen. uit de auto stapte een man in een donkerbluw pak en een maf petje op. juist ik was gepakt door de popo-.-' toe ik in de auto zat met handboeien om werd mijn tas doorzocht. het enige wat erin zat was een lege witte en zilveren spraypaint. in de zwarte zat nog wel wat maar niet veel. ze vonden ook mijn tekenblok. een van de agenten zei: 'Ik heb deze tekening in de P.C. Hoofdstraat gezien!' ik werd meteen rood en voelde mijn ogen groot worden. 'dus jij hebt dit gedaan he?' ik zei niets en keek weg.
de auto reed weg met mij op de achterbank. Ik keek uit het raam van de auto en ik liet een glimlachje zien. een witte naam met zilveren accenten en een zwarte rand er omheen. 'NIXER!' stond er. met een enorm zilveren hart op de achtergrond.

ik zei de hele tijd niets op het bureau. het enige wat ik zei op de vraag wat is je naam? is: 'joker' (op zen engels) 'oke grapjas en nu je echte naam!' zei de agent geirriteerd. ik zei helemaal niets. ik heb maar gewoon 1 nachtje in de cel gelapen en niks tegen mijn ouders gezegd. toen ik die 'vriend' weer zag op school heb ik heb in zijn maag gestompt en niet meer gesproken.


xoxo Operaphantom...

Reageer (1)

  • Myfirstsight

    O.O ooooomygod, jij en NICK! (Y)(Y)(Y) Toppie meid! Volgende keer wel zeggen he ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen