Foto bij chapter 5

ik ben net terug!

chapter 5

na dat ik mijn spullen heb ingepakt. ga ik weer naar beneden om te eten. Nu zitten er wel kinderen aan mijn tafel. Ik wil me net om draaien als mijn maag begint te knorren. Met tegen zin ga ik aan de tafel zitten. Na het eten ga ik naar mijn slaapkamer en probeer wat te slapen.

Als ik wakker word midde in de nacht voel ik me klaar waker. Ik besluit om tegaan trainen in chakra controllen. Ik loop het bos achter het weerhuis in. Na een tijdje kom ik op een open plek aan met een groot meer waar de volle maan op schijnt.

Ik loop naar een boom naast het meer. En laat chakra door naar mijn voeten stromen. Voorzichtig loop ik de boom in. Als ik op driekwart ben val ik hard op mijn kont. Ik doe het zo lang tot ik het kan. Ik kijk naar het water. "Nee dat doe ik maar niet. Ik heb geen zin om doorweekt naar 'huis' te gaan". Ik begin aan mijn transvormatie te werken. Ik concentreer op mijn haarkleur en de lengte. "Ik wil bruin haar met groene ogen anders moet ik te veel aan mijn broer denken.". Toen de zon op begon te komen ga ik snel terug voor ze merken dat ik weg ben geweest.

Aan gekomen in mijn kamer zie ik dat het is gelukt om mijn haar te veranderen. Ik trek andere kleren aan en leg mijn trainingskleren in mijn koffer. Net wanneer ik klaar ben stormt een verzorger naar binnen dat ik naar beneden moet met mijn spullen, omdat mijn adoptie ouders er zijn.

Reageer (4)

  • BubbleLovish

    Oew Oew Oew! T is spannend! :D

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Oehw :3
    Wie zijn het? ;D
    Snel verder <'33

    1 decennium geleden
  • Amami

    Snel veder

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen