Foto bij Fourty-Five

*Harry Styles

Ik en Trevor hadden elkaar de rest van de ochtend niet meer aangekeken, laat staan gepraat. Iedereen keek ons continu vragend aan maar we gaven geen uitleg. ik had besloten om mijn mond te houden. Aan het eind van de zomer zou Zoey hem dumpen en was ik van hem af.
'Hey, Harry!' 'Hey, Mell.' Volledig in sport tenue stond ze te wachten aan de ingang van het terrein. Ze had een wit shirtje aan en een rok in dezelfde kleur die net iets te kort was.
Zoey opende haar mond om iets te zeggen, waarschijnlijk een hatelijke opmerking over haar rok, maar werd gepord door Niall voor er weer ruzie ontstond. 'Ik ben blij dat je er bent!' glimlachte Mell naar me. Ze boog zich voorover om me een kus te geven en sloot haar ogen. Haastig gaf ik haar een kus op haar wang. 'Ja, ik ben ook blij dat ik er ben!' Mell ging snel terug rechtstaan en keek beschaamd naar haar voeten.
'Blauwtje gelo-' hoorde ik Zoey mompelen voor ze opnieuw een stomp kreeg van Niall. 'Wel, ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga voetballen.' zei Zayn, waarna hij naar de balie liep om te betalen.
Zayn, Niall, Louis, Trevor en Liam besloten om te gaan voetballen.
'Laten wij gaan tennissen.' stelde Mell voor. 'Ja, laten we dat gaan doen.' mengde Zoey zich in het gesprek. Mell keek haar met vuurspuwende ogen aan. 'Sorry, Zoey, maar ik dacht eigenlijk eerder aan Harry en ik.'
zei ze daarna opvallend lief. '...En ik en Ariana.' glimlachte Zoey terug. Mell begon geirriteerd op haar tong te kauwen. 'Ik bedoel ik en Harry alleen...' zei ze met een geforceerd lieve stem. '...met Ariana en ik. Nog nooit gedubbeld?' Ik grijnsde om de manier waarop ze het zei. Ze bleef er opvallend rustig bij, wat Mell niet kon uitstaan. 'Ik vind het goed.' antwoordde ik.
Zoey grijnsde voldaan en Mell keek haar met samengeknepen ogen aan.
Ariana stond er geïrriteerd bij. 'Gaan jullie elkaar blijven aanstaren of gaan we nog spelen?' vroeg ze kortaf.
'Oké, ik en Harry tegen jij en Zoey.' zei Mell zonder Ariana ook maar aan te kijken. Fijn, dat was beslist. Ik was barslecht in tennis...

Reageer (2)

  • harrystylesO

    Zou je alsjeblief alsjeblief alsjeblief alsjeblief alsjeblief wille schrijven?

    1 decennium geleden
  • Bts

    Snel verder c:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen