Tom

Met een zucht druk ik een kus op Amynthas haar buik. We hebben het gisteren tegen Emily en de rest van de band gezegd. Ook David weet ervan, maar de tour was niet meer te veranderen. Er zijn al flink wat tickets verkocht voor deze tour. We gaan dan ook de hele wereld over. Van Europa, naar Amerika, naar Australië en zelfs Japan!
'Ik heb nog iets voor je,' mompelt Amynthas. Ze staat op en loopt naar haar tas. Ze haalt een envelop uit haar tas en geeft hem aan mij.
Verbaasd kijk ik haar aan. Ik open de envelop. Amynthas kijkt me glimlachend en gespannen aan. Uit de foto haal ik en zwart met wit papier. Een echo. Ons kindje. Van de week zijn we naar de gynaecoloog geweest. Ik wist helemaal dat ze die had laten maken!
Met mijn vingers streel ik over de foto. De handjes, voeten en het hoofdje zijn al duidelijk te zien. Amynthas is dan ook al bijna vier maanden zwanger, drie en een half om precies te zijn.
'Zullen we maar gaan slapen?' mompelt Amynthas en een geeuw verlaat haar mond. Ik leg de echo op mijn nachtkastje en ga naast haar liggen. Ik sla mijn armen om haar heen, zo dat een van mijn handen op haar buik beland. Een kus druk ik in haar nek en laat ik langzaam naar haar schouderbladen lopen. Amynthas giechelt en draait zich om.
'Ik houd van je,' mompel ik als ik in haar ogen verdrink. Amynthas legt haar handen om mijn nek en drukt een kus op mijn lippen. 'ik ook van jou Tom,' fluistert ze met een gelukzalige glimlach rond haar lippen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen