Untill I found you ||141|| Tom
Tom
Lachend trap ik de richting Levi. 'Tom, jij moet keepen!' Ik kijk zoekend om me heen en pak twee bloempotten. 'Dit is het goal, doe jij maar scoren!'
Na een paar minuten komt Amynthas naar buiten. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Mijn ogen glijden naar haar buik. In haar buik groeit een klein wonder van ons. Het is nog niet zichtbaar en er kan nog van alles gebeuren, maar toch verheug ik me al op de geboorte. Ik had, voor ik Amynthas leerde kennen, nooit gedacht dat ik kinderen zou willen. Dat ik ze überhaupt ooit zou krijgen. Sinds ik Amynthas heb leren kennen en we dachten dat ze zwanger was de eerste keer, is dat veranderd. Dat gevoel is versterkt sinds Levi bij ons woont. Hij is altijd zo energiek en lijkt zoveel op Amynthas, maar toch is hij heel anders.
Na een half uurtje lopen Levi en ik vermoeid naar binnen. Amynthas legt haar hand op mijn onderrug en loopt achter me aan naar binnen. 'Wat wil je drinken Levi?'
'Siroop!'
Lachend pak ik een glas, doe er een laagje siroop in en leng hem aan met water. Ik pak voor mezelf en Amynthas een glas cola. De 3 glazen breng ik naar de kamer, waar ze al weer kinderprogramma`s kijken.
Er zijn nog geen reacties.