Untill I found you ||140|| Amynthas
Een traan glijd over mijn wang naar beneden en spat kapot op Tom zijn hand. Tom draait mijn gezicht naar hem toe en kust mijn tranen weg. ‘We worden een gezin’ fluistert hij zacht in mijn oor en met betraande ogen knik ik. ‘Niet huilen lieverd’ Ik glimlach zwakjes en druk mezelf dicht tegen hem aan. ‘Je weet niet hoe blij ik nu ben’ fluister ik zacht en Tom drukt zijn lippen in mijn nek. ‘Ik hou van je’ Ik glimlach bij die woorden en sluit mijn ogen voor een minuutje. We krijgen een kindje, gewoon echt een kindje van ons twee. ‘Moeten we het de rest vertellen?’ vraag ik zacht en Tom schud even zijn hoofd. ‘Zullen we wachten tot we zeker weten dat er niks meer mis kan gaan?’ Ik knik instemmend en druk mijn lippen stevig op de zijne. Ik kan niet wachten tot de kleine er is.
‘Tommie voetballen!’ roept Levi blij als hij de woonkamer ingestormd komt. Tom knikt lachend en loopt samen met Levi naar buiten. Ik voel mijn mobieltje trillen in mijn broekzak en snel vis ik hem eruit en neem zonder te kijken wie het is op. ‘Met Amynthas’ Ik draai een lok van mijn haar rond mijn vingers en bijt even op het velletje van mijn lip. ‘Hallo Amynthas, met Esther van Jeugdzorg’ spreekt een vrouw uit en meteen stopt mijn hart even met kloppen. ‘H.hallo’ stotter ik en meteen schiet Levi door mijn gedachten. Ze willen Levi toch niet weer bij me weghalen? ‘Ik zal graag een keer langs willen komen om te kijken hoe het nu met Levi gaat’ zegt ze en ik bijt even op mijn lip en kijk naar buiten waar ik Tom en Levi samen zie spelen. Meteen glijd mijn hand naar mijn buik als ik zie hoe liefdevol Tom met kinderen omgaat. ‘Komt vanmiddag je uit?’ vraagt ze en ik twijfel even. Straks vinden ze het niet goed hoe wij met Levi omgaan en halen ze hem bij ons weg. Dan zou mijn wereld serieus instorten. ‘Is goed, dan zie ik u vanmiddag’ en hang zonder nog iets te zeggen op en voel de tranen over mijn wangen stromen. Alsjeblieft haal Levi niet bij me weg.
Er zijn nog geen reacties.