Tom

Ik doe de klep van de wc dicht en ga erop zitten. Ik pak Amynthas vast en trek haar op mijn schoot. Ik leg mijn hoofd op haar schouder en kijk naar de wastafel waar de test ligt. Amynthas draait haar hoofd en drukt een kus op mijn voorhoofd. Een glimlach ontstaat op mijn gezicht. Ze zit in haar pyjamashortje nerveus heen en weer te wiebelen. Ik leg mijn armen wat strakker om haar heen in de hoop dat ze stil gaat zitten.
Ze heeft het misschien niet door, maar ze beweegt iets te veel heen en weer. 'Amyn,' mompel ik. Verbaasd draait ze zich om en schiet in de lach zodra ze mijn gezicht ziet.

'Is-tie al klaar?' Amynthas schiet overeind en loopt naar de badkamer. Ze pakt het staafje tussen haar handen vast en komt weer op mijn schoot zitten. De gebruiksaanwijzing geeft ze aan mij. Ik lees hem door. Een lach is positief en een traan negatief, klinkt logisch.
'2 streepjes,' mompelt Amynthas. Verbaasd kijk ik naar de gebruiksaanwijzing. 2 streepjes? Ik zie dat nergens staan.
Amynthas pakt de gebruiksaanwijzing uit mijn hand en schiet in de lach. 'Dit is de verkeerde!' lacht ze. We hebben maar gelijk 2 test gedaan voor de zekerheid. Mompelend pak ik de andere gebruiksaanwijzing. 'Pak ook die andere test eens,' mompel ik. Amynthas pakt de andere test en gaat weer op mijn schoot zitten. Langzaam krullen haar mondhoeken omhoog. 'Zegt die test hetzelfde als deze?' mompel ik. Amynthas pakt de andere test uit mijn hand en glimlacht. 'Ja, ik denk het wel ja.' Ik leg mijn armen strakker om haar heen en druk een kus in haar nek.

Reageer (1)

  • TomKBitch

    whhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ziej wel in ben goeed (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen