Langzaam word ik wakker van twee zachte armen die langzaam over mijn rug wrijven. 'Hee lieverd' hoor ik de mooiste stem op aarde zacht fluisteren. Glimlachend open ik mijn ogen en druk een kusje op zijn lippen. 'Stuur me nooit meer naar een drogisterij' zegt Tom dan en lachend schud ik mijn hoofd. 'Wat heb je gedaan?' vraag ik en zie hem rood worden. 'Ik heb minstens tien minuten staan kijken naar welke het beste was en heb er toen maar vijf meegenomen' spreekt hij zacht uit en meteen begin ik keihard te lachen. Tom kijkt me met een pruillipje aan en lachend geef ik hem een kus op zijn wang en pak het tasje van het kastje af en graai er een van de vijf testen uit. Ik zucht even diep en sla dan de dekens van me af en loop met Tom op mijn hielen naar de badkamer.

'Tom heb even geduld' zeg ik als Tom voor de zoveelste keer vraagt of de tijd al om is. Tom glimlacht zwak en pakt mijn handen vast. 'Wat het antwoord ook zal zijn, ik hou van je en wil niets liever dan met jou mijn leven delen' spreekt hij uit en zie in zijn ogen dat hij het meent. Glimlachend sla ik mijn armen rond zijn middel en druk mezelf stevig tegen hem aan. 'Ik hou van je Tom, zielsveel' Hij tilt mijn hoofd iets omhoog door zijn hand onder mijn kin te leggen en drukt zijn lippen op de mijne. Al snel voel ik zijn tong over mijn lippen strijken en gewillig open ik mijn mond. Met dee jongen wil ik oud worden.

Reageer (1)

  • TomKBitch

    whha die condooms gaan niet meer nodig zijn ze :p

    en ja idd
    zwangerschaptest en condooms :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen