Foto bij O10. --

Louis William Tomlinson.

Net toen ik goed wou gaan zitten ging de bel. Zuchtend stond ik op en rukte de deur open. " Hee Niall, ik dacht dat jij weg was ? " " Ja, was ik ook maar ik verveelde me dus ben ik naar huis gegaan hoezo dan ? " Ik liet hem binnen en sloot de deur achter mij. " Nou, Bella is hier en we wouden net een film gaan kijken. Kijk anders mee ? " Niall knikte en liep achter mij de woonkamer binnen. " Hallo, ik ben Bella. " " Niall " Zei hij met een knipoog. Ik liet me weer naast Bella op de bank vallen en startte de film opnieuw. Na alle reclame begon de film pas echt en keek een beetje naar hem scherm. Ik kon me niet concentreren op de film, zo vaak had ik hem al gezien dat het saai begon te worden. Via mijn ooghoeken kijk ik naar Bella, die het blijkbaar wel leuk vind ,want haar aandacht zit heletijd bij de televisie. Niall kauwt een beetje op zijn wang terwijl hij volgens mij ook verveeld naar het scherm kijkt. Dit is zon typische meiden film met een heel klein beetje thriller erin. Ik pakte mijn glas cola van de tafel en nam een slok. Net op het moment dat ik het zwarte gloedje wou doorslikken merkte ik Bella schrikken waardoor ik moest lachen. Met moeite hield ik mijn cola binnen en slikte het voorzichtig door. Toen ik uitgelachen was merkte ik dat Niall ook in een deuk lag en dat Bella ook zich kapot zat te lachen. Blijkbaar had ze niet door dat ik door haar moest lachen maarja. Ik ging weer goed zitten en merkte dat Niall me heletijd aan keek. Ik draaide mijn hoofd naar hem en toe en gaf hem een knikje. Hij keek mij aan en wiebelde zijn wenkbrauwen. Ik grinnekte waardoor Bella mij verbaasd aan keek. " Is niks " Fluisterde ik, terwijl ik moeite moest doen om niet in lachen uit te barsten. Ik hoorde dat Niall ook moeite had met zijn lach in houden en op een gegeven moment lukte hem dat dan ook niet meer. Hij barstte in lachen uit en belande op de grond terwijl hij zijn hoofd aan de tafel stootte en op de grond ging rollen van het lachen. Het zag er zo komisch uit dat Bella ook in lachen uitbarstte en haar handen over haar buik sloeg, waardoor ik mee ging lachen en al snel proestte we het helemaal uit. Nadat we uit gelachen waren zette ik me weer goed op de bank en keek naar Niall die helemaal rood aangelopen was. " Zou ik anders de film uitzetten ? " Bella knikte en Niall gaf geen antwoord, het boeit hem waarschijnlijk ook niks. Ik drukte op de knop van de afstandsbediening en MTV kwam er voor waardoor wat muziek onstond. " Wat wil je eigenlijk eten Bella ? " Ze keek me peinzend aan. " Hé ! Mag ik ook mee eten ? " Vroeg Niall met zijn puppy ogen. Bella knikte lachend en trok haar schouders op. " Ik heb geen idee, wat willen jullie eten ? " Niall grijnst en rent gelijk naar de keuken waar hij alle kastjes door gaat kijken. Soms hoor je dat hij 'au' zegt doordat hij zijn hoofd stoot, maar dat is typisch Niall. Grinnekend om zijn actie loop ik naar de keuken waar ik in de deurpost blijf staan. " Lukt het Nialler ? " Ik knipoog naar hem waarna hij gromt. " Er is amper wat in huis, bestel chinees ofzo. " Ik knik lachend waarna we weer naar de woonkamer lopen waar Bella ons raar aan kijkt. " Zullen we chinees bestellen, er is amper eten in huis en ik heb geen zin om nu nog boodschappen te doen ? " " Hmm, chinees heb ik al lang niet meer gehad is goed ! " Zegt Bella met een grijns. Al ken ik dat meisje nu amper twee dagen, ze is heel aardig en accepteert mij zoals ik ben, niet om hoe beroemd ik ben. " Bella wat wil je hebben van de chinees of moeten we gewoon wat bestellen. " Ze knikt bij het tweede en zegt dat het goed is. Niall rent naar de telefoon waarna hij het nummer zoekt en wat eten besteld. Nou ja.. Wat eten ? Ik denk een heel menu en nog veel meer erbij. " Over een halfuur word het bezorgt. " Hij pakt wat geld en legt het alvast in de gang op het kastje neer waarna hij op de bank ploft naast Bella.

meer Louis pov ? Of Niall ? Of Bella ? (: Ik wil jullie mening graag horen over het verhaal, hoe jullie het tot nu toe vinden, ik ben er echt benieuwd na.

Reageer (4)

  • Annaxheartx

    All of them would be fun. I wanna know what Niall thinks of Bella :D snel verder x

    1 decennium geleden
  • LovesPayne

    hahahah BESTEL CHINEES OFZO hahahha echt zn lisanne zin he, hahah ja wissel gwn af van pov nanana

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Ik vind echt heel mooi<3
    X

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    ik vind je verhaal geweldig (H) wissel de pov gewoon af ;) je moet het doen zoals je zelf wilt ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen