Foto bij Deel 6 I want her back

Het shoppen met Santana was heel leuk.
Santana, en Britanny. Quinn had het nooit verwacht.
Ze keek naar de box van Beth. Leeg. Niet zomaar leeg. Een misselijk makende leegte. Het voelde niet oke. In die box hoorde haar kind te liggen. Beth. Met haar mooie blonde krullende oogjes. Haar ogen en de neus van Puck. Met die gedachte, dat ze Beth moest missen moest ze huillen.
Er liep een traan over Quinn's wang en langzaam werden het er meer en meer. Waarom? Wat is er nou met Puck. Alles gaat zo opeens bij hem.
Op het ene moment is alles oké en dan is hij weer boos.
Het kan toch ook wel eens slecht gaan met haarzelf, het is niet zo dat ze Beth dan verwaarloost. Maar mischien dacht ze een beetje te veel.
Wat dan ook ze moest en zou haar bloed eigen dochter terug krijgen.
Ze pakte de telefoon. Toetste Puck's nummer in. De telefoon ging heel vaak over en Quinn beet op haar lip. 'Puck?' 'Ja?' Ze stond op het punt om een woede aanval te krijgen en naar Puck te schreewen waarom ze Beth heeft afgepakt maar dat was mischien niet de beste oplossing.
'Ik zou niet welke reden jou het recht heeft gegeven om Beth van me af te nemen maar ik wil je om 1 gunst vragen mag ik haar alsjeblieft zien?'
'Nou Quinn, dat lijkt me niet het beste plan.' 'MIJ WEL!' Quinn's stem ging van normaal over in schreeuwen. 'WAAROM? Waarom mag ik mijn dochter niet zien? Je zorgt maar dat ze hier is binnen nu en een half uur of anders volgen er rechtzaken.' Quinn hing op. Wat heeft ze nu weer gedaan?

Reageer (1)

  • Sallivera

    Meer!! Maar Pleas Geen Brittana!(H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen