OO9. --
Als we bij de London-Eye aan komen wachten we in de rij. " Ik betaal deze keer Lou ! " " Nee, ik doe het wel. " " Ik betaal wel. " " Nee, ik betaal ! " Hij gromt en het word een discussie. Uiteindelijk betalen allebei ons eigen kaartje en stappen we de cabine in met zijn tweeën. " De volgende keer betaal ik. " " Omdat jij het wil. " Zeg ik zuchtend. Rustig gaan we omhoog en zien we heel de stad. De Big Ben en alle andere gebouwen. " Kijk Bella, daar ergens in dat complex woon ik. " Zegt Louis enthausiast. Ik lach en probeer zijn richting uit te kijken waar hij naar wijst. " En je hebt het gemist. " Ik trek een pruillip en kijk nog even naar het uitzicht waarna we weer verder naar beneden gaan. Al snel zijn we beneden en stappen we eruit. " Wat wil je nu gaan doen Lou ? " Hij kijkt me raar aan maar springt al snel in de lucht. " Ik weet het ! Ik ga je mee nemen naar mijn appartement en dan blijf je eten en gaan we films kijken ! " Ik stem ermee in en al snel lopen we richting zijn appartement. " Ik hoop eigenlijk niet dat de lads er zijn. " Ik kijk hem vragend aan en vraag; " De lads ? " Hij kijkt mij vaag aan maar lacht daarna. " Mijn bandleden, ik heb je al eerder verteld dat we samen een appartement delen. " Ik knik en ga naast hem lopen. Al snel komen we bij het complex aan. " Ik ga niet met de lift hoor ! " Louis kijkt me aan en barst in lachen uit. " Ben je bang voor liften ? " Ik knik en trek een pruillip. " Awh, Bells toch. " Ik begin te lachen en volg hem daarna de trap op. " De volgende keer douw ik je die lift gewoon in, dit is zo vermoeiend. " Zegt hij hijgend als we helemaal op de bovenste verdieping zijn. Hij pakt zijn sleutel en doet hem in het slot waardoor de deur open gaat. " Hang je jas daar maar op en doe je schoenen maar uit. " Ik doe wat hij heeft gezegt en loop hem achterna. " Jeez, ik wist niet dat jij zo groot woonde. " " Moet wel met vier andere mensen. " Zegt hij knipogend. " Wil je wat drinken ? " " Water is goed. " Hij kijkt mij vaag aan. " Water, wil je geen cola ofzo ? " Ik schud mijn hoofd. " Ik lust geen cola. " " Iedereen lust toch cola ? " " Ik niet " Zeg ik lachend, hij schud zijn hoofd maar schenkt dan toch een glas water in. " Welke film wil je kijken ? " " Welke films heb je ? " vraag ik terwijl ik mijn glas aanpak en naar de woonkamer loop waar ik op een bank ga zitten. " Ehm.. Genoeg films eigenlijk. " Louis pakt een stapel films en legt ze op de tafel. " The Roommate is goed. " Hij knikt en pakt alle andere films op en drukt ze weer terug in de kast. Nadat hij de film in de dvd speler heeft gedaan en de tv op heeft gestart komt hij naast mij zetten. Net als de film begint gaat de bel. " Sorry, even opendoen. " en hij rent gelijk naar de deur. Ik hoor wat gestommel en hoor dan dat de deur opengaat. " Hee Niall, ik dacht dat jij weg was ? " " Ja, was ik ook maar ik verveelde me dus ben ik naar huis gegaan hoezo dan ? " Hoor ik iemand met een apart accent zeggen. " Nou, Bella is hier en we zouden film kijken, kijk anders mee. " Louis komt de kamer binnen en stelt mij voor aan de jongen die blijkbaar Niall heet. " Hoi, ik ben Bella. " Ik geef hem een hand en hij pakt hem aan. " Niall. " Zegt hij met een knipoog. Ik voel dat ik begin te blozen en ga snel weer op de bank zitten en wacht tot Louis de film aan zet.
sorry voor zo laat activeren ik ben net weer van stage en ben echt dood moe heb vannacht maar 2 uur slaap gehad en viel onder de lessen bijna in slaap haha. Ik ga morgen weer vooruit schrijven, en ondertussen een verslag maken -_-'' maar ik hoop dat ik julliie morgen 1 of 2 deeltjes kan activeren anders krijg je ze woensdag !
Reaccties ?
Reageer (4)
yes ik ben gelukkig niet de enige die geen cola lust (;
1 decennium geledensnel verder<3
Nialler!! <3. Snel verder x
1 decennium geledenWie blijft er dan ook zo lang op lolol.
1 decennium geledensnel verder cola hater
Mooi<3
1 decennium geledenx