- 015
MAAAAAAR mijn inspiratie is terug JOEHOEEE<3.
Loveyouall <3<3<3<3<3<3
Samen maakten Sirius en ik een wandeling door het kasteel, hand in hand. Ik voel me weer helemaal goed, blij dat dit 'akkefietje' de wereld uit was. Op de een of andere manier kon ik gewoon niet zonder Sirius, ik was te gehecht aan hem. In zo'n korte tijd zou je denken dat dat onmogelijk was, maar nee.
Sirius stopte met lopen en pakte ook mijn andere hand vast. Hij ging tegenover me staan en gaf een een kus op mijn mond. Gretig beantwoordde ik zijn zoen en voelde al snel een tikje tegen mijn mond. Ik opende mijn mond en voelde hoe zijn tong en mijn tong een spelletje met elkaar spelen. We gingen beiden helemaal op in de zoen en hij sloeg zijn armen om mijn middel. Mijn handen gingen door zijn half lange, übersexy haren en ik leunde wat meer tegen hem aan.
We werden onderbroken door een kuchje en lieten elkaar snel los. Voor ons stond McGonagall ons streng aan te kijken. "Ga snel naar jullie common room," mompelde ze. We deden snel wat ze zei en renden weg. Na een tijdje bleven we staan en barstten in lachen uit. "Dat was," begon Sirius maar ik onderbrak hem. "Awkward!"
We moesten weer lachen en Sirius pakte weer mijn hand. Hij trok me mee naar de leerlingenkamer en zei de wachtwoord aan de Fat Lady. Ze liet ons er door en we gingen bij James, Peter, Remus, Lily en Amber zitten. Ik vraag geeneens meer hoe Amber binnen is gekomen, of ze weet het wachtwoord of ze is met Lily meegegaan. "Dus," begon James subtiel, "is het weer goed tussen jullie?" We knikten beiden en keken elkaar aan om vervolgens hard in lachen uit te barsten. We waren beiden dat ongemakkelijke momentje met McGonagall nog niet vergeten. De rest keek ons verbaasd aan maar schudde toen hun hoofd. Ze hadden inmiddels wel door dat we beiden zo gek als een deur waren. Maar wie weet dat nou niet?
Zelfs McGonagall weet het nu. Maar die had het vast al door, aangezien ik het record nablijven nu al heb verbroken. Hé, misschien kan ik vandaag eindelijk in mijn eigen bed slapen. Eens kijken of er wat tussen zal komen. Amber, Sirius of misschien Dumbledore? Wie weet is hij een ouwe pedo?
Niet dat ik dat denk hoor, but you never know.
Reageer (4)
Leukk(H)
1 decennium geledenWaauuww.
1 decennium geledenHahaha Nicee
1 decennium geledenSnel snel veder
Xx nieuwste ABOO
omg
1 decennium geledendumbledore pedo
hahah vertrouw nooit een man in een jurk zegt mijn geschiedenis docent altijd
snel verder