OO8. --
's Ochtends word ik wakker door een irritant gepiep. " Hou op. " Ik open mijn ogen en merk dat het mijn mobiel is. Ik ontgrendel hem en zie dat ik een sms heb van Louis. Het was inderdaad gezellig, wil je vandaag wat doen ? Ik hoop dat ik je niet heb wakker gesmst. x Louis. Ik glimlach naar mijn beeldscherm waarna ik een bericht terug begin te typen. Is goed. En je hebt me niet wakker gesmst. x Bella. " Ik sta op op uit bed en loop naar de kast waar ik een setje kleren uit haal. Daarna loop ik naar de badkamer waar ik de douche aan zet en er onder ga staan als ik me heb uitgekleed. Na een tijdje onder de douche gestaan te hebben stap ik er onderuit en droog me af. Ik trek mijn kleren en aan en föhn mijn haren. Wanneer mijn haren droog zijn zet ik mijn beanie op en loop naar beneden. " Goedemorgen ! " Roep ik de woonkamer in. " Zo jij bent blij ? Ga je vandaag wat doen ofzo ? " Ik lach en knik. " Ik ga wat met Louis doen, die jongen van gisteren bij de Starbucks. " Zeg ik, terwijl ik een broodje smeer en die opeet. Oké, 12 uur bij die Starbucks zelfde tafel als gisteren . x Louis. Krijg ik als antwoord terug. Ik stuur dat ik er dan zal zijn en ga mijn tas alvast zoeken waar ik wat geld en mobiel in doe. " Mam, kan ik met de metro naar de Starbucks van gisteren ? Ik weet denk ik wel de weg. " " Ja, als je dat wil kan het wel. Ik wil je ook wel brengen. " " Nee mam, ik wil de buurt hier een beetje kennen. " Ze knikt begrijpend terwijl ze een hap uit haar appel neemt. " Wel voorzichtig aan doen hé. " " Ja zal ik doen. " Ik geef haar en kus op haar wang en zeg dat ik weg ga. " Doei, veel plezier ! " Ik trek mijn jas aan en loop mijn straat uit naar het metro station. Al snel koop ik een kaartje en ga wachten op een bankje. Na een tijdje is de metro er en loop ik erin. Ik prop me tussen twee mensen op een bankje en kijk de metro rond. Hij is bijna helemaal vol. Al snel kom ik bij mij halte waar ik uit stap en het centrum in loop richting de Starbucks. Ik pak mijn mobiel en zie dat het vijf voor twaalf is als ik het gebouw in loop. Goed op tijd. Ik kijk de Starbucks rond en zie Louis al zitten. " Hé ! " Zeg ik terwijl ik hem laat schrikken. " Jezus Bella, mij hoef je niet zo te laten schrikken hoor. " Zegt hij lachend terwijl ik met hem mee lach. " Wil je wat drinken ? " " Ja is goed, doe maar wat. " Hij knikt en loopt naar de balie waar hij wat besteld om daarna gelijk wat geld te geven en weer terug te lopen naar de tafel waar ik aan zit. " Alstublieft. " Zegt hij met een knipoog. Ik voel dat ik begin te blozen en kijk naar mijn beker. " Dus hoe gaat het met je ? " " Met mij gaat het goed met jou ? Nog wat gedaan gisteren toen je weg moest ? " Hij kijkt mij verbaasd aan, zeker niet verwacht dat ik dat ging vragen. " Goed hoor, en ja we moesten nog wat doen voor de aankomende tour. " Na nog een lang gesprek te hebben gehad staan we op en lopen de Starbucks uit, het centrum in. " Heb je al wat anders gezien van London in plaats van waar jij woont en het centrum ? " Ik schud mijn hoofd en zie hem bedenkend kijken. " We kunnen wel naar de London-Eye dan kan je alles van London zien. " " Oke is goed ! " Zeg ik enthousiast en samen lopen we rustig richting de London-Eye.
Reageer (2)
Die smiley doet ut umm daar in die sms hahaha, snelverder kipp x
1 decennium geledenMooi<3
1 decennium geledenx