13 || Frauke
"Opstaan, opstaan!” Kwam een begeleider onze kamer binnengelopen. “Jaja, rustig.” Bromde Melissa. Ik stond ondertussen al vrolijk te zingen ook al was het nog maar half zeven. De begeleider begon plots tegen Lisa en mij te praten. “Omdat jullie gisteren hebben geluisterd mogen jullie vandaag met de andere mee, vrije tijd in Londen.” Ik begon even te grinniken. “Wat is er, Frauke?” Vroeg de leerkracht. “Oh, niks hoor. Gewoon een binnenpretje.” Zei ik snel, hij zei dat het goed was en sloot de deur achter zich.
“Dat was maar op het nippertje.” Zei Lisa meteen tegen mij. “Wat hebben jullie gisteren gedaan, toen wij weg waren?” Vroegen Mieke en Patricia nu allebei klaarwakker. “Niets speciaals, we hadden gewoon met de jongens afgesproken.” Zeiden Lisa en ik met een big smile op ons gezicht. “Ohgod, daar zijn ze weer met hun One Direction!” Kwam Melissa geïrriteerd tussenbeide. “Ga jij je maar fijn omkleden.” Zei ik. “Dan kunnen Lisa en Frauke alles tegen ons vertellen.” Zei Patricia.
Nadat we hun alles hadden verteld maakte ze allebei een ‘awh’ geluidje. “Hoe lief!” Zei Nadja die er ook bij was komen zitten. “Jips, we know. Vanmiddag hebben we terug met hun afgesproken.” Zeiden Lisa en ik trots.
“Ik wil mee! Ik wil mee!” Riep Nadja gelijk een klein kindje dat een lolly wou. “Sorry, maar ik denk dat ze niet geïnteresseerd in jou zijn.” Zei ik rechtuit, ik kan niet tegen mensen die liegen dus zeg ik gewoon de waarheid. “Maak je niet druk, jouw prins op het witte paard komt nog wel.” Probeerde Lisa haar nog te troosten, maar het kalf was al half verzopen. “Yeah right!” Riep Nadja en ze liep boos de kamer uit.
“Zullen wij ook gaan?” Vroeg Mieke. “Jip, Nadja koelt wel af.” Zei ik nog steeds stralen. Ondertussen hadden we ons al omgekleed en had Melissa haar ook bij ons gevoegd. “There we go!” Riep Lisa en we liepen de deur uit naar de eetzaal.
Reageer (1)
Ha
1 decennium geleden