OO7. -- My first friend.
Als we het gebouw weer verlaten kan ik een zucht van opluchting niet laten gaan. " Ik ben blij dat ik hier een goede opleiding heb gevonden mam, in Californië had je geen één leuke. " " Ik ben ook blij dat je een leuke en passende opleiding hebt gevonden. " Zegt ze als we weer in de auto zitten. " Zullen we nog even naar de Starbucks gaan ? Ik heb echt zin in een warme choco. " Mijn vader zucht maar rijd dan toch naar de Starbucks. " Wij bestellen alvast zoek jij maar een plekje bij het raam. " " Is goed mam. " Ik loop van hun weg en kijk naar een leeg plekje. Als ik een leeg plekje heb gevonden loop ik er heen. Zo onhandig als ik ben struikel ik weer en beland en kan nog net steun aan de tafel geven. " Sorry mijn fout. " Hoor ik iemand naast mij zeggen. " Geeft niks, ik ben gewoon onhandig. " Ik glimlach verlegen waarna ik mijn gezicht naar zijn stem toe draai. Die jongen met die bruine haren van gisteren. " Je moet hier geen gewoonte van maken elke keer struikelen. " Hij knipoogt waardoor ik begin te blozen. " Sorry.. " Zeg ik aarzelend. " Geeft niks, kan gebeuren. " Ik glimlach en kijk hem in zijn ogen aan. " Ik ben trouwens Louis wie ben jij ? " Hij steekt zijn hand uit die ik aan pak. " Bella, Bella Thompson. " Zeg ik met een grote glimlach. " Jij komt hier niet vandaan toch, want je hebt geen brits accent ? " Vraagt hij aarzelend. " Dat klopt, ik ben drie dagen geleden verhuisd net ergens buiten London. " Hij knikt een gaat zitten hij klopt naast zich waarna ik naast hem ga zitten. " Dus waar kom je vandaan ? " " Amerika, Californië. " " Bella, wij gaan daar zitten hier is je drinken. " Mijn moeder knipoogt waarna ik mijn chocolade melk aan pak en op de tafel zet. " Dus, woon jij al lang in London ? " Vraag ik hem glimlachend. " Nee, nu 2 á 3 maanden denk ik. Ik woon samen in een appartement met mijn bandleden. " " Leuk ! Dus je zit in een band vertel er is wat over ? " Hij glimlacht terwijl ik een slok uit mijn starbucks beker neem. " Ik deed ongeveer een jaar geleden mee aan xFactor omdat ik beroemd wou worden, maar ik kwam maar tot bootcamp waar ik in een band werd gezet omdat we allemaal solo net niet goed genoeg waren. Zo doende hebben we meegedaan aan xFactor en zijn derde geworden. Direct daarna hebben we een platen contract gekregen en zo hebben we een album opgenomen en tjah derest kan je denk ik zelf wel verzinnen. " Verbaasd kijk ik hem aan. " Dat had ik niet achter jouw verwacht, dus is het beroemd zijn leuk ? " We praten nog even verder tot hij een onverwachtse sms krijgt. " Sorry Bella, ik moet gaan. Mag ik je nummer ik wil graag contact houden. " Ik glimlach en geef hem mijn mobiel, waar hij mijn nummer in zet. " Dankjewel Louis voor het gesprek ! " Ik neem afscheid van hem en zwaai nog naar hem waarna ik naar mijn ouders loop. " Dus je kent al iemand. " " Was dat niet die jongen van gisteren ? " Ik bloos en knik naar mijn moeder. " Mam zullen we gaan ? " Ze knikt en we gooien onze bekers weg. Onderweg in de auto pak ik mijn iPhone en kijk naar mijn contacten lijst waar Louis tussen staat. Louis het was gezellig, hier heb je mijn nummer xBella. Stuur ik hem, hopelijk spreek ik hem snel weer. Ik ken nu tenminste hier iemand. Na een tijdje in de auto te hebben gezeten en gepraat te hebben met mijn ouders doe ik de deur open waarna ik gelijk naar mijn kamer ren en twitter op start. @xBellaThompson Going to University of Arts ! Yeah. Ik follow nog een paar mensen terug e bekijk een paar tweets van vrienden. Ik sluit mijn Macbook af en pak mijn tekenblok waarna ik random dingen begin te tekenen. Wat een leuke maar rare dag was dit vandaag. Tegen iemand op botsen, wat dezelfde als gister blijft te zijn. Dan een gesprek aan knopen en een nieuwe vriend maken. En die vriend heet Louis. Nadenkend over Louis bekijk ik mijn tekening en zie dat Louis op het papier staat, voor de tweede keer. Ik grinnek en loop naar beneden waar ik mijn moeder zie koken. Als het eten klaar is eten we samen. Na het avondeten ga ik naar boven trek mijn pyjama aan en zet een film op. Ik ga op mijn bed liggen en trek de dekens hoog op. Na een tijdje begin ik moe te worden en val uiteindelijk diep in slaap.
Reacties ?
Hoe zien jullie Bella eigenlijk voor jullie ? Ik ben daar wel benieuwd naar. En stem even op deze poll. En sorry voor het activeren en inactiveren, ik moest nog wat veranderen plus, ik weet nog of ik morgen activeer ik ga naar een fanmeeting in Zwolle, wie van jullie gaat ook (: ? x
Reageer (3)
Verderr <3
1 decennium geledenilooooooovit (L)
1 decennium geledensnel verder (:
XX
Hoe ik bella voor me zie?
1 decennium geledenEen bescheiden meisje met bruine haren
ik ga morgen niet naar Zwolle,
Ik wou wel, maar ik heb andere dingen
Mooi<3