Foto bij Behind the black gates of Mordor. {Lord of the rings}  [7]

enjoy!

Elrond sprak:"Boromir." Gandalf sprak in een taal die ik niet beheerste maar wel eerder had gehoord. Aan Elronds gezicht te zien vond hij het niet dat Gandalf dit deed. "Nooit tevoren sprak iemand in Rivendell deze taal." Gandalf had daar natuurlijk een antwoord o: "Ik vraag geen vergiffenis, meester Elrond, want de Zwarte Taal zal spoedig overal in 't Westen gehoord worden. De ring is een en al Kwaad." Ik zag Boromirs denkend gezicht... xD "Het is een gift. Aan de vijanden van Mordor. Waarom gebruiken we de Ring niet? Lang heeft mijn vader, Stadhouder van Gondor, Mordor kunnen tegen houden. Door het bloed van onze mensen, zijn jullie landen veilig gebleven. Geef Gondor het wapen van de vijand. Laten we het tegen hem gebruiken." Ene Aragorn ging daar op in (precies politiek): "Je kunt hem niet hanteren. Niemand van ons. De Ene Ring gehoorzaamt slechts Sauron. Hij kent geen andere meester." Boromir hield er niet van als mensen tegenspraken. "En wat weet een Doler van deze zaak?" Weer werd Boromir tegen gesproken, maar dit keer door een elf met lang, blond haar, genaamd Legolas: "Dat is niet zomaar een Doler. Hij is Aragorn, zoon van Arathorn. Je bent hem je trouw verschuldigd." Boromir reageerde verbaasd: "Dit is Isildurs erfgenaam?" Legolas zei, met een beetje respect in zijn stem: "En erfgenaam van de troon van Gondor." Aragorn gaf Legolas een soort van bevel, maar meer om te zeggen dat hij geen ruzie mocht maken: "Ga zitten, Legolas." Boromir reageerde terughoudend: "Gondor heeft geen koning. Gondor heeft geen koning nodig." Om dit 'gekibbel' te stoppen zei Gandalf: "Aragorn heeft gelijk. We kunnen hem niet gebruiken." Elrond kwam tot een besluit: "Jullie hebben maar één keus," Goh vertel het ons, fluisterde ik sarcastisch, "De Ring moet vernietigd worden." Gimli zei ongeduldig: "Waar wachten we dan nog op?" Hij stond op en sloeg met zijn bijl op de Ring.

Reageer (5)

  • ariya

    verder!!
    word dit een love story??
    X

    1 decennium geleden
  • Eef95

    wow

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Atlantic

    Er gebeurd niets?Of een schok :'D
    Idontknow,te lang geleden xD
    VERDER VERDER _O_

    1 decennium geleden
  • Rhapsody

    echt supermegageweldiggoed!!
    super snel weer verder!!!!!!!<3

    1 decennium geleden
  • Virtuoso

    En natuurlijk weten we dat er dan gebeurd 8DDD
    Verderrrrr <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen